Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (35/63) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 22.04.2016     kello on 17:26 ---Sitä minä vaan ihmettelen että kun 5e saa yöpyä luvallisesti niin se kaataa jonku maailman :o

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin tuo 5 euroa maailmaa kaataisi mutta typerältähän tuo tuntuu maksaa yöstä tai pahimmillaan vaan kuudesta tunnista kun monesti juuri ABC:lle tullaan iltamyöhään niin sittenkö pitäisi ensimmäiseksi lähteä ostamaan jotain lupalappua ja vasta sitten nukkumaan.   :o

Eihän kukaan ABC:lle mene iltakuuden aikaan, emme edes me vaikka toistakymmentä kertaa ollaan heidän parkkipaikoillaan yövytty.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.04.2016     kello on 17:33 ---Tuskin tuo 5 euroa maailmaa kaataisi mutta typerältähän tuo tuntuu maksaa yöstä tai pahimmillaan vaan kuudesta tunnista kun monesti juuri ABC:lle tullaan iltamyöhään niin sittenkö pitäisi ensimmäiseksi lähteä ostamaan jotain lupalappua ja vasta sitten nukkumaan.

--- Lainaus päättyy ---
No tämä juoksutus se juuri minuakin ärsyttää....

Olisi vaikka joku lippuautomaatti, johon saisi kortilla maksaa yöpymisensä. Tällaiseen systeemiin törmäsin jossain päin Ruotsia.

aaoulusta:
Hauska seutata kun nuo kausipaikkalaiset ei isommasti ota kantaa :) nauravat partaansa.  :P ne joilla on 8)

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 22.04.2016     kello on 17:41 ---Hauska seutata kun nuo kausipaikkalaiset ei isommasti ota kantaa :) nauravat partaansa.  :P ne joilla on 8)

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen sitä mieltä, jos apc:lle pysähtyy ja haluaa
olla vaikka yötä, niin olkoon ilmaista.

Mutta jos haluaa tyhjentää jätteensä ja ottaa
vaikka vettä tilalle, niin kyllä siitä kohtuudella
on myös maksettava.

Nimimerkillä kerran yöpynyt huoltoaseman pihalla.

aaoulusta:
Saako apsilla tankata vettä? mitä maksaa 100l ? tämä itelle tarpeellisempi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View