Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
Yrjö:
Ompas juttua pirusti, yleisen tavan mukaan en viitsi lukea--vaan vastaan. ;D ;D
Täytyyhän se hintojen halpuuttamisessa menetetty raha jostain ottaa?
Ite pidän vitosta kemsan tyhjennyksestä sopivana ellemme osta mitään.
Hieman tyyriinä jos täytämme tankin, jääkaapin ja vatsan.
Toistaiseksi ei olla yhtään yötä oltu, joten siihen asiaan en ota kantaa.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.04.2016 kello on 11:58 ---
En ymmärrä mitä ihmisen päässä liikkuu kuka tyhjentää jätevetensä ja vessansa luontoon, pihoille ,sadevesikaivoihin tms.
Tai oikeastaan tiedänkin, siellä ei ole mitään kuin se MINÄ ITTE >:( ???
--- Lainaus päättyy ---
Mitenkähän tuo vessan tyhjennys eroaa siitä kun mulla on ulkohuussi tuossa pienen matkan päässä. (pusikon takana) Käytössä ollut kymmeniä vuosia kesäisin. Pitäsköhän siirtyä ämpäriin ja kuskata ABC:lle.
ihaa:
Juu, ei mullakaan mitään vastaan ole kemssan tyhjennykseen tai veden täyttöön (jota en ole koskaan ABC:llä tehnyt) vaan tuo yöpymisen maksu, se on jotain joka antaa syyn näille monille kommenteille, ainakin omilleni.
Antza0:
Apsi apina ohjaa karavaanaria pysähtymään useammin ja hoitamaan tarpeensa reissussa suoraan ilmaiseen vessaan. Samalla säästyy kemssapöntön raijaamiselta ja satunnaisilta tuoksahduksilta. Ottaa sit kaffeen tai jotain jos jaksaa, vesipullon voi täyttää kyl asemalla, jos ei muuten ni siel huussissa.
No, sitä saa mitä sattuu.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 22.04.2016 kello on 18:12 ---Mitenkähän tuo vessan tyhjennys eroaa siitä kun mulla on ulkohuussi tuossa pienen matkan päässä.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä on se ero ettei sitä kukaan muu näe kuin sinä itse, karavaanarin pöntön ja vesitankin tyhjennyksen näkee kuka tahansa ja sehän se on ongelma. Ja tuskin siellä ulkohuussissa on niitä myrkkyjä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta