Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (104/111) > >>

Joko:
Hmmm tuollainen pieni rummun soikeus eu kyllä minusta ole selitys sille että dynolla lukemat on pyöreä nolla tuolla pyörällä. Toki kun rumpu irti on niin voihan siitä siivun napata pois. Uutta en lähtisi ostamaan. Tuo pyörä kun oli minulla irti ja laakerirasvat vaihtelin niin en kyllä huomannut sen toiminnassa mitään outoa. Meni lukkoon ja myös vapautui normaalisti. Olis meilläkin toki sorvi hallilla ollut että vartin homma pyyhkäistä siitä siivu pois. Mut se ei kyllä minusta yksin riitä syyksi että pyörä on jarruton. Tunkilla ylös nostettuna kun käsijarrun veti päälle niin pyörä ei hievahtanutkaan. Eihän sielä nyt vain ole vaijerin ulkokuori alkanut antautumaan ja painu kasaan sitämukaa kun jarrua käytetään? Joku tuollainen syy minusta on osuvampi kun toimiva jarru lakka yhtäkkiä toimimasta.

Jarger:
Hiukan jälkiä kyllä mutta liikkui ihan ok joka tapauksessa itse kuoren sisällä. :)
No kylläpä siitä tässä joku poutapäivä lisää viisastuu  ;D

Jarger:
Rumpu viety sorvattavaksi, sen saa ens viikolla.
Ja ihan pränikkä rengas ostettu soikeaksi menneen tilalle.
Parit vaijerit oon katellut alta ja liikkui ihan ok, öljysin toisen irtaallaan, toisen paikallaan.
Tuo vetopää on hiukan nihkeä, liikkuu kyllä sisään ja ulos, muttei ihan itsekseen tule ulos.
Esim. tossa Matkaaja 7000, jossa on Peitzin sijaan Alkon alusta, se menee kevyemmin sisään ja ihan hissukseen valuu itsekseen ulos.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 30.08.2017     kello on 00:20 ---Hmmm tuollainen pieni rummun soikeus eu kyllä minusta ole selitys sille että dynolla lukemat on pyöreä nolla tuolla pyörällä. Toki kun rumpu irti on niin voihan siitä siivun napata pois. Uutta en lähtisi ostamaan. Tuo pyörä kun oli minulla irti ja laakerirasvat vaihtelin niin en kyllä huomannut sen toiminnassa mitään outoa. Meni lukkoon ja myös vapautui normaalisti. Olis meilläkin toki sorvi hallilla ollut että vartin homma pyyhkäistä siitä siivu pois. Mut se ei kyllä minusta yksin riitä syyksi että pyörä on jarruton. Tunkilla ylös nostettuna kun käsijarrun veti päälle niin pyörä ei hievahtanutkaan. Eihän sielä nyt vain ole vaijerin ulkokuori alkanut antautumaan ja painu kasaan sitämukaa kun jarrua käytetään? Joku tuollainen syy minusta on osuvampi kun toimiva jarru lakka yhtäkkiä toimimasta.

--- Lainaus päättyy ---

Juu ei se soikeus yksin riitä, jarruttomuuteen.

Jarger:
Jarrut kasailtu ja maalattukin.
Mikä ihme tuon Peitzin akseliston rasvanipan koko on? Kun ne sisemmät ovat jumissa. Ostin M10, mutta nehän olikin isommat vielä..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View