Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 6002i projekti kuivaksi
Knaus-90:
^
Rumpu on soikea.
Jarger:
--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 29.08.2017 kello on 22:08 ---^
Rumpu on soikea.
--- Lainaus päättyy ---
Pähkäilin noin kans. Ilmanko ei oikeen onnistunutkaan säätö. Pitänee käyttää sorvissa se? Aika tyyriitä uudet, 200e kpl.
Mautoilija:
Huolla jarrut ja varmista että kaikki liikkuvaksi tarkoitetetut osat liikkuvat. Jos jarruhuolto epäilyttää vie, ammattilaiselle. Useita rumpujarruja korjanneena en yhtäkään rumpua ole vaihtanut/sorvannut.
Pari kesää tein vaunureissua ja huomasin että tavallisessa hidastuksessa vaunu ei jarruta. Tarvittiin pikaisermpi polkaisu että vaunu osallistui hidastukseen (jota sillointällöin suosittelen). Jumit kuntoon, säädöt kohdalleen ja testin jälkeen leimalle.
Jarger:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 29.08.2017 kello on 22:41 ---Huolla jarrut ja varmista että kaikki liikkuvaksi tarkoitetetut osat liikkuvat. Jos jarruhuolto epäilyttää vie, ammattilaiselle. Useita rumpujarruja korjanneena en yhtäkään rumpua ole vaihtanut/sorvannut.
Pari kesää tein vaunureissua ja huomasin että tavallisessa hidastuksessa vaunu ei jarruta. Tarvittiin pikaisermpi polkaisu että vaunu osallistui hidastukseen (jota sillointällöin suosittelen). Jumit kuntoon, säädöt kohdalleen ja testin jälkeen leimalle.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko tämä vie ammattilaiselle, oon tehnyt paljon näitä pelkkää läpäläpää, jonka jokainen tietää, vai oliko sinulla mielipide tuohon itse rummun soikeuteenkin? :)
Knaus-90:
Minä olen kymmeniä rumpuja sorvannut, elämäni aikana.
Ja jos rumpu on soikea sen kyllä huomaa.
pari lastua kun ottaa niin tulee hyvä.
Eihän niitä nykyään enää sorvailla, ainakaan auton rumpuja, uutta vaan.
Tommosessa tapauksessa sorviin vaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta