Ammattikoulussa, odoteltiin päivän alkua.
|
Ammattikoulussa, odoteltiin päivän alkua.
Olin yk- koulutuskeskuksessa Niinisalossa. Koulutukseen olin saapunut edellispäivänä 12.4. Siellä oli myös miehiä Lapualta.
Kaskisissa tehtiin nyt jo lopetetulle sellutehtaalle raakavesitunnelia. Kun tultiin vuorosta niin kuultiin mitä oli tapahtunut.
Missähän sitä nyt hiukan alle kahden vanhana lienen ollunna....jos en nyt kovin pahasti ole väärässä niin taisin olla tädin luona päiväkodissa, en nyt kyllä ihan varmaks mene vannomaan.
![]()
Ka, enpä muista!
Ei harmainta aavistusta, muistan kyllä tapauksen. Mutta kun luokkakaveri räjäytti kyminlinnan ammusvarikon ilmaan niin muistan missä silloin olin, kauheeta armeijan aikaista känniä nukuin pois.
Sent from my iPad using Tapatalk Tuon Lapuan tapauksen muistan, mutta luokkakaveri kun pamautti kyminlinnan ammusvarikon ilmaan ,niin silloin ma makkurissa makasin himassa . Oli kuulemma mahtava pamahdus sekin. Olin lomilla kuniinkaallisesta rannikkotykistöstä. Sent from my iPad using Tapatalk Amiksessa opiskelin autonasentajaksi.Mu istan että paljon tuosta puhuttiin.
Kyssäreistä huomaa että täällä porukka on painottunut vanhuksiin ja eläkeläisiin
![]()
Kyssäreistä huomaa että täällä porukka on painottunut vanhuksiin ja eläkeläisiin Olen tavannut kysymyksen tekijän. Sinun profiilista näen sinun ikäsi. Arvioni on, että olette aika lähellä saman ikäisiä. Ei lähellekään eläkeikää tai vanhusta. Hankoniemellä asustelin. Neljättä luokkaa kävin Hangon keskuskoulua. Muistan kun uutisista tuota katsoin vanhempien kanssa. Kekkosen ajan Suomessa tuollainen järkytti koko maata.
Olen lukenut tuosta kirjankin. Muistaakseni oli sellasen hiltipaukkuja tekevän koneen tekninen ominaisuus ketjureaktion aiheuttajana. Pääsi detonaatio karkaamaan suoraan salamana ruutivintille putkea pitkin ja homma valmis. Enkä muuten ole miekään vielä vanhus. ![]() Ihminen on just niin nuori kuin mitä sen mieli on. Koululainen Kausalassa ravikuningas Vieterin naapurissa.
Karavaanarikaveri Vili, joka ei kuulu ryhmään, oli Lapualla nuorena vapaapalokuntalaise na. Oli paikanpäällä. Kävin heittämässä viestin, että jos tulisi kertomaan kokemuksiaan. http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/10/06/satunnaiset-sankarit#media=106300
Tuolla myös videojuttua lapualta ja monesta muustakin surullisesta tapahtumasta |