voi, minulla on polarissa erikseen kytkin jolla vesi lämpiää ensisijaisesti jos tarve vaatii, mutta ei siinä pakko ole vettä olla, mullakin koko talven tyhjillään ollu tuorevesipuoli ja lämmitys käytössä
|
Sivuja: [1] Siirry alas
voi, minulla on polarissa erikseen kytkin jolla vesi lämpiää ensisijaisesti jos tarve vaatii, mutta ei siinä pakko ole vettä olla, mullakin koko talven tyhjillään ollu tuorevesipuoli ja lämmitys käytössä
Ok. Kiitoksia vastauksesta. Säikähdin jo että jos jotain on pian mennyt rikki, kun käytin lämmitintä ilman raitis puolen vettä.
Ok. Kiitoksia vastauksesta. Säikähdin jo että jos jotain on pian mennyt rikki, kun käytin lämmitintä ilman raitis puolen vettä. Sitten kun lämmitin oikeasti vioittuu niin ota minuun yhteyttä. Mjo on ammattilainen tämän lämmittimen kanssa. Aloin tässä miettimään mikä muuttuu kun lämmitys laitetaan napilla vedenlämmitykseen, onko niin että kiertovesipumppu ei käynnisty? En ole vedenlämmitystä muuta kun kokeillu joskus niin en oikestaan tiedä
![]() Mjo on ammattilainen tämän lämmittimen kanssa. Aloin tässä miettimään mikä muuttuu kun lämmitys laitetaan napilla vedenlämmitykseen, onko niin että kiertovesipumppu ei käynnisty? En ole vedenlämmitystä muuta kun kokeillu joskus niin en oikestaan tiedä Lämmitin sammuu kun sen lämpötila saavuttaa 70 astetta. Ahaa,,, lämmittääkö se samalla myös patterivettä? Polarin ohjekirjassa sanotaan että kun laittaa vedenlämmitys napin päälle niin ensisijaisena olis vesi, olenko nyt ihan hakoteillä
Tottakai se lämmittää klykolivedenkin, siinä voi käydä niinkin, että klykoli lämpenee 80 asteeseen ennenkuin lämminvesitermostaa tti saavuttaa 70 astetta ja silloin vesitermostaatti katkaisee lämmittimen, eipä ole tullut asiaa kokeiltua.
Vedenlämmitysasenno ssa ei huonetermostaatti ole toiminnassa vaan lämminvesitermostaa tti pannun kyljessä. Pitää ihan mielenkiinnosta testata kunhan laitan vedet vaunuun, minäkin olen tosiaankin vain kokeillu tuon vedenlämmitys toiminnon toimivuuden, koskaan ei ole tarvinnu erikseen sitä napinkautta lämmittää
![]() Pitää ihan mielenkiinnosta testata kunhan laitan vedet vaunuun, minäkin olen tosiaankin vain kokeillu tuon vedenlämmitys toiminnon toimivuuden, koskaan ei ole tarvinnu erikseen sitä napinkautta lämmittää Vedenlämmitysasento on tarkoitettu kesälle kun ei tarvita lämmitystä, mutta halutaan lämmintä vettä. Sivuja: [1] Siirry ylös
|