rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Asuntovaunu kuorma-auton lavalle  (Luettu 52859 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Asuntovaunu kuorma-auton lavalle
    « Vastaus #120 : 1.04.2016 kello on 18:56 »
    Vaikeaa on vain siinä tapauksessa jos ei ole tarvittavia työkaluja, tiloja ja ammattitaitoa.  Olen melko varma, että Truck Service hoitaa homman  alle tuhannella eurolla.  Sehän selviää kun käyn juttelemassa.

http://fin.auto24.ee/used/2214120

Neuvottele myyntihintaan katsastus. Mielestäni ei kannata tuohon hintaan kannata alkaa itse tekemään.
    Rekisteröity ajoneuvoluokkaan  B1  1997

Alla linkki tekniset tiedot, katsastukset, yms. Laita linkin ruutuihin rekisterinumero, VIN- koodi sekä kontrollikoodi.

http://fin.auto24.ee/ostuabi/?t=soiduki-andmete-paring&s=vin#result

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:15
    Vs: Asuntovaunu kuorma-auton lavalle
    « Vastaus #121 : 1.04.2016 kello on 19:00 »
    http://fin.auto24.ee/used/2214120

Neuvottele myyntihintaan katsastus. Mielestäni ei kannata tuohon hintaan kannata alkaa itse tekemään.
    Rekisteröity ajoneuvoluokkaan  B1  1997

Alla linkki tekniset tiedot, katsastukset, yms. Laita linkin ruutuihin rekisterinumero, VIN- koodi sekä kontrollikoodi.

http://fin.auto24.ee/ostuabi/?t=soiduki-andmete-paring&s=vin#result

Nämä viritelmät ei taida olla nättejä edes tekijän mielestä  ;D
    « Viimeksi muokattu: 1.04.2016 kello on 19:54 »

• Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.04.2016 kello on 02:50
    « Vastaus #122 : 1.04.2016 kello on 19:10 »
    aattelikko ett pukit laitetaan leveemmälle ku renkaat ja pokittain palkki väliin. näis hommissa on monasti mielikuvituksesta apua, ja jos niin pieni tila ettei lavan mittaa akselivälin lilisäks oo ni sitt o ahasta, vaikk ei se nii paljo tilaa tarvii...
    Jostain syystä kuvittelet etten tunne omaa autoani. Se vaatisi tosiaan ne poikkipalkit, mutta kun kopan pohja on 3-4 cm pitkittäispalkkien yläpuolella (siis rako), ja sitten kopan metalliset sivut "alareunat) ovat pitkittäispalkkien pinnan alapuolella, niin se  on "mission  impossible".

Monet kirjoittajat näköjään kuvittelevat tuntevansa autoni minua paremmin, vaikka se  on minulla ollut vuosikausia.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #123 : 1.04.2016 kello on 19:39 »

Aika paljon notkeampi käsitellä tälläistä 8-9 m:n yhtenäistä ajokkia, kuin 13-14 metrin yhdistelmää. Oma ha on reilusti yli 5 metrinen,  koukun kanssa n. 5,5 m.

Anteeksi. Kun meinasin tarjota sinulle vaunun vetoa. Vaunuhommat on niitä kausipaikkalaisten hommia, aivan ymmärettävistä syistä. Voe tokkiisa, mukavampi ja riskimpi on liikkua pelkällä nupilla.  :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:15
    « Vastaus #124 : 1.04.2016 kello on 19:53 »
    Jostain syystä kuvittelet etten tunne omaa autoani. Se vaatisi tosiaan ne poikkipalkit, mutta kun kopan pohja on 3-4 cm pitkittäispalkkien yläpuolella (siis rako), ja sitten kopan metalliset sivut "alareunat) ovat pitkittäispalkkien pinnan alapuolella, niin se  on "mission  impossible".

Monet kirjoittajat näköjään kuvittelevat tuntevansa autoni minua paremmin, vaikka se  on minulla ollut vuosikausia.

Ei me mitään kuvitella - me sovelletaan tilanteen mukaan. ;)

Mielestäni kirjoitin silloin yksi päivä sinulle tämän, pukit joiden väliin auto AJETAAN kopin irroittamiseksi, mutta olin niin tyhmä etten ymmärtänyt niiden hyppäävän sinne akseleiden väliin kesken projektin ;D
    Kun siihen pistää sen kopin apurungon alle poikkipalkit, voisko siihen soveltaa korokkeita tarpeen mukaan jos jokin kohta kanittaa ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #125 : 1.04.2016 kello on 20:11 »
    Pistähhän Markku kuvia ja reilusti niin ei tarvitse kuvitella mitään  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:31
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #126 : 1.04.2016 kello on 21:15 »
    Jotenkin tulee tätä ketjua lukiessani tunne eittei ketjun aloittaja haluakkaan mitään vinkkiä miten hommaa voisi tehdä tulee vain vastauksia:pidätkö minua idioottina,luuletko etten tunne autoani,yms. Mulla ainakin herää kysymys kannattaako tähän mitään kirjoittaa..

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:13
    « Vastaus #127 : 1.04.2016 kello on 21:51 »
    Jotenkin tulee tätä ketjua lukiessani tunne eittei ketjun aloittaja haluakkaan mitään vinkkiä miten hommaa voisi tehdä tulee vain vastauksia:pidätkö minua idioottina,luuletko etten tunne autoani,yms. Mulla ainakin herää kysymys kannattaako tähän mitään kirjoittaa..
    Trollina minä olen tätä jo jonkun aikaa pitänyt.... :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
    « Vastaus #128 : 1.04.2016 kello on 22:35 »
    Olinhan minäkin teidän mielestä trolli alkuun, no saatan olla vieläkin  :P

Mutta tosiaan ihmettelen hieman ristiriitaisia vaatimuksia ja kiinnostaa koska samanlaista toteutusta tulee joskus itselläkin jahka rahoitun kunnollisen alustan verran. Rakenteluun oma kantani lienee jo selvä eli se tulee irtolavana/konttina, ei tule ongelmia auton muun käytön ja katsastuksen kanssa.

Samoten rakentelussa saan tehtyä hienomman kanttiseen kontiin kuin nurkistaan pyöreeseen vaunuun  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
    • Lempäälä
    « Vastaus #129 : 2.04.2016 kello on 08:37 »
    Trollina minä olen tätä jo jonkun aikaa pitänyt.... :)
       Minun mielestä ei.
       Muistuu mieleen kun takavuosina eräs kirjoittaja "tuomittiin" trolliksi. Kävin tapaamassa "trollia", pari  kertaa olen myöhemmin soitellut , en vieläkään pitäisi häntä trollina.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:13
    « Vastaus #130 : 2.04.2016 kello on 08:40 »
       Minun mielestä ei.
       Muistuu mieleen kun takavuosina eräs kirjoittaja "tuomittiin" trolliksi. Kävin tapaamassa "trollia", pari  kertaa olen myöhemmin soitellut , en vieläkään pitäisi häntä trollina.
    Juu ei välttämättä ole trolli....

Mutta silloin kun tulee jatkuvasti agressiivisen oloisia kommentteja takaisin, niin jonkinlaisena vedätyksenä alan pitämään.

• Vieras
  • Vs: Asuntovaunu kuorma-auton lavalle
    « Vastaus #131 : 2.04.2016 kello on 08:57 »
    Juu ei välttämättä ole trolli....

Mutta silloin kun tulee jatkuvasti agressiivisen oloisia kommentteja takaisin, niin jonkinlaisena vedätyksenä alan pitämään.

Jos on vahva tahto pitää kiinni ajatuksestaan, vaikka taustalla voi olla epävarmuus oman ajatuksen oikeellisuudesta... .
    Pitäessään kiinni ajatuksensa oikeellisuudestaan epävarmuudessaan. pää  ei kestä  erilaisia näkökulmia  adrenaliinin taso kasvaa....

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #132 : 2.04.2016 kello on 08:58 »
    Jos on vahva tahto pitää kiinni ajatuksestaan, vaikka taustalla voi olla epävarmuus oman ajatuksen oikeellisuudesta... .
    Pitäessään kiinni ajatuksensa oikeellisuudestaan epävarmuudessaan. pää  ei kestä  erilaisia näkökulmia  adrenaliinin taso kasvaa....
    Olet niiiiiin oikeassa  Thumb Thumb Thumb :)

• Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #133 : 3.04.2016 kello on 02:26 »
    Olinhan minäkin teidän mielestä trolli alkuun, no saatan olla vieläkin  :P

Mutta tosiaan ihmettelen hieman ristiriitaisia vaatimuksia ja kiinnostaa koska samanlaista toteutusta tulee joskus itselläkin jahka rahoitun kunnollisen alustan verran. Rakenteluun oma kantani lienee jo selvä eli se tulee irtolavana/konttina, ei tule ongelmia auton muun käytön ja katsastuksen kanssa.

Samoten rakentelussa saan tehtyä hienomman kanttiseen kontiin kuin nurkistaan pyöreeseen vaunuun  :)

Olet jostain syystä hirttäytynyt tähän vaihtosysteemiin, eikä siinä mitään, jos on sellaiset vehkeet ja tilat kotona, missä säilyttää, niin homma ihan ok.  Harvalla sellaisia mahdollisuuksi tai vehkeitä on.

• Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #134 : 3.04.2016 kello on 02:32 »
    Ei me mitään kuvitella - me sovelletaan tilanteen mukaan. ;)

Mielestäni kirjoitin silloin yksi päivä sinulle tämän, pukit joiden väliin auto AJETAAN kopin irroittamiseksi, mutta olin niin tyhmä etten ymmärtänyt niiden hyppäävän sinne akseleiden väliin kesken projektin ;D
    Kun siihen pistää sen kopin apurungon alle poikkipalkit, voisko siihen soveltaa korokkeita tarpeen mukaan jos jokin kohta kanittaa ;D
    Tiedät hyvin itsekin, että kun tilanne on kuvailemani kaltainen, niin mitään korokkeita ei voi soveltaa.  Arvasin jo etukäteen tämän korokekommentin.  Ja kuten aikaisemminkin sanoin, vaikka voisinkin sen jotenkin pukkien tai minkä tahansa varaan virittää, niin minun pihassa siihen ei ole tilankaan puolesta mitään mahdollisuutta, koska tarvitsen tilan etenkin talvella  vauhdinottoon, jotta yleensä pääsen pois pihasta.