Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kysymys moottoriöljyjen eroista

<< < (7/9) > >>

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.03.2016     kello on 19:08 ---Pitäiskös mun vaihtaa tuohon Willys Jeeppiin Kendaalit? Kuukostais niin jenkkimäiseltä.

--- Lainaus päättyy ---

Itse laittaisi Guffit tai Penzzoilit Jeeppiin, etenkin jos papereissa lukee Willys, joka lienee jo hieman arvokkaampaa vuosikertaa.

Harlikkaan sensijaan voi ja kannattaa hakea osia sieltä Jenkkilästä, niin kuin itse teen.

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.03.2016     kello on 18:49 ---Vanhin poika 2V tojo huolossa ja tekivät testin jossa mobil ja kendal ja jättivät yöksi pihalle -30 arvatkaa kumpi tuli ulos purkista....

--- Lainaus päättyy ---

Tuo emppiirisen testin tuloksista en osaa sanoa, mutta teillä päin Tojo-liike on käyttänyt ilmeisesti lapsityövoimaa.... :P

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 26.03.2016     kello on 19:17 ---Tuo emppiirisen testin tuloksista en osaa sanoa, mutta teillä päin Tojo-liike on käyttänyt ilmeisesti lapsityövoimaa.... :P

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä on täys ikänen-85 ja -87 Thumb

JukkaP:
Kiitos kommenteista. Päädyin Mobil 1 ESP Formula 5W-30, joka on ACEA C2/C3 luokitettu ja kun Puuilosta vielä sattui saamaan edullisesti 32,90 €/4 l pönttö.

Topelius:
Hinta on ainakin kohdillaan Puuilossa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View