Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Matkailu Itä-Euroopassa aikana ennen Berliinin muurin murtumista

<< < (10/13) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 24.03.2016     kello on 13:30 ---Tuo todennäköisyys, että noin tapahtuu on lähes mahdoton.  Jos puhelinnumerossa on ollut esim 9 numeroa, ja passissa on sama numero, taitaa todennäköisyys olla luokka 9 potenssiin 9, joka on aika paljon. 

Veikkaan, että toista kertaa ei noin enää käy.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kaikenlaiset osumat on mahdollisia. Tosin ei noin pitkää numeroa.

Joskus kun avasin silloiseen SYPpiin tilin, niin viimeisiksi numeroiksi tuli mun vanhempien (ja silloin  myös minun) 6-numeroinen puhelinnumero.  :o Toinen sattuma oli kun mulla oli suomalainen leirintäkortti, johon piti  joka vuosi ostaa vuositarra. Ostin tarran, muistaakseni Pietarsaaressa, niin siinä oli mun SFC:n jäsenumero.  :o

HarriOlavi:

Tuli mieleen noista passeista / kommenteista....

Onko sama jos hommaa suomalaisen henkilökortin (poliisilaitos)passin sijaan  jos ei reissaa muualla kuin Eu:n alueella?

Sehän on myös virallinen dokumentti samoin kuin passi. Helppo kuljettaa lompakossa passiin verrattuna.

Hauho:
Passi/puhelinnumerot
Täytyypä käydä yläkerrasta hakemassa tuo passi.  Jospa löytyisi sen ajan käyntikorttikin (tuskin) kun on niin vaikea jonkun uskoa.  Tuo tapahtui 1980-luvulla.  Muistelen että ko numerot olivat seitsennumeroisia eli ei 9 potenssiin 9 vaan huomattavasti "yleisempää"!
Työpaikan keskuksen numero oli 1881 ja alanumeroni 4195

Hauho:
Tässä kuva passista eli ohivalinta oli juuri tuo passinumero.  Passi tuli minulle v. 1991.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 24.03.2016     kello on 15:27 ---Tässä kuva passista eli ohivalinta oli juuri tuo passinumero.  Passi tuli minulle v. 1991.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minä uskoin, totesin vain kuinka suuri todennäköisyys tuollainen yhteensattuma on saada.

Kukahan tuohon numeroon mahtaa nykyään vastata  :D

Sitä joskus mietin, niin nuo leimat tuossa passissa. Olikohan niissä joku logiikka mihin sivulle mikin maa leimasi.

Muistan että Eestin pojat olivat leimanneet minunkin passin viimeiset sivut, niin kuin tuossa kuvassakin. Puolan pojat taisivat olla alkupäässä ja muut siellä välillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View