Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Matkailu Itä-Euroopassa aikana ennen Berliinin muurin murtumista

<< < (11/13) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 24.03.2016     kello on 15:53 ---
Sitä joskus mietin, niin nuo leimat tuossa passissa. Olikohan niissä joku logiikka mihin sivulle mikin maa leimasi.

Muistan että Eestin pojat olivat leimanneet minunkin passin viimeiset sivut, niin kuin tuossa kuvassakin. Puolan pojat taisivat olla alkupäässä ja muut siellä välillä.

--- Lainaus päättyy ---

Katselin mun kahta passia leimojen suhteen, niin luulen, että leimaajien on ollut helpointa aloittaa takasivulta, sillä silloin löytyy maasta lähtiessä se tuloleima helposti. Mulla on suurin osa viisumittomien maiden leimoista juuri siellä takapäässä viimeiseltä sivulta alkaen. Jos on viisumillinen maa, niin leimat ovat visumiaukeamalla.

jva61:
Miksihän mulle tulee tunne ettei otsikko vastaa keskustelua, mielenkiinnolla odottelin hyviä vanhoja tarinoita,,,hmm.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 24.03.2016     kello on 16:14 ---Miksihän mulle tulee tunne ettei otsikko vastaa keskustelua, mielenkiinnolla odottelin hyviä vanhoja tarinoita,,,hmm.

--- Lainaus päättyy ---

Tulossa on videon pätkiä, kun vaan ensin saisi motivaation.

Nimittäin tuo oma VHS kuvaaninen on ollut sen verran vauhdikasta ja zoomia on käytetty runsaasti ja edes takaisin.

Se tekee nimittäin sellaisen ilmiön, kun olet katsonut omaa videota 10 min, niin yrjö meinaa lentää. Joten täytyy tuohon editointiin vähän kerätä vielä voimia.   

jva61:
Joops,,,, omatvanhat videot on lentäny roskakoriin jo aikoja sitte, lukuunottamatta omista lapsista otettuja ja ralliajan incareja.

Amatööri on vaan amatööri ;D

Muumuupapa:
Vuosi 1987, Leningrad ja Olginon leirintäalue. Miliisi päivysti yötä päivää omassa kojussaan vaunurivistön päässä, mutta ei tuonut juurikaan turvaa. Saattoi jopa lampsia iltayöstä omin lupineen suoraan vaunuun ja ryhtyä vaatimaan rahaa.

Ja käytiinpä alueen reunalla pieni öinen tulitaistelukin. Rahanvaihtomafia ja miiliisi tappelivat reviiristä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View