Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Matkailu Itä-Euroopassa aikana ennen Berliinin muurin murtumista
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 23.03.2016 kello on 22:18 ---Outoa, itsekin sain pitää passin, kulma vain leikattiin pois. Ei sillä, pakko olisi saada pitää vanha passi koska siinä oli (on) jatkuva U.S.A. viisumi.
--- Lainaus päättyy ---
On minultakin yleensä otettu vanhat passit pois. Tuota en muista, mikä oli syynä, ettei otettu pois. Seuraavankin passin sain pitää kun virkailija itse totesi, että voi olla helpompi saada seuraava Venäjän viisumi kun on näyttää vanha.
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.03.2016 kello on 22:34 ---On minultakin yleensä otettu vanhat passit pois. Tuota en muista, mikä oli syynä, ettei otettu pois. Seuraavankin passin sain pitää kun virkailija itse totesi, että voi olla helpompi saada seuraava Venäjän viisumi kun on näyttää vanha.
--- Lainaus päättyy ---
Myös minun vanhasta passista leikattiin vain kulma pois. Nykyinen menee muuten toukokuussa vanhaksi. On 10 vuoden passi sarjaa. Tulevaisuudessa vain 5 vuotta voimassa.
Alan:
Sama edessä, voimassa sentään elokuulle. Vaikka byrokratian kulta-aika on mennyt länsimaissa ohi jo aikaisemmin on siinäkin jokunen mielenkiintoinen leima ja viisumi.
Uusi passi on samalla menneisyyden puhdistamista. Kaikissa maissa ei kaikista leimoista tykätä. Mulla tulee uusiminen nyt erittäin hyvään saumaan.
Aakku:
Uusisin vuodenvaihteessa 5 vuoden sirupassini...
Vanhan passini sain takaisin koskemattomana. Suositus on murskata siru sieltä etusivun oikeasta yläkulmasta. Sen erottaa pienestä painumasta. Taisi joku ohje siitä tulla uuden passin mukanakin.
K.E.V:
Tässä kuun alussa saimme uudet vaimon kanssa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta