Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Matkailu Itä-Euroopassa aikana ennen Berliinin muurin murtumista

<< < (7/13) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.03.2016     kello on 21:05 ---Otsikon takia piti kaivaa vanha passi esiin.Ja vaikka nämä ovat muurin jälkeen, niin sopinevat ketjuun. Ovathan kuitenkin Baltian maista ja Puolasta.

--- Lainaus päättyy ---

Olet saanut pitää tuon vanhan passin. Minun ei jostain syystä annettu ja kun vaimo hiukan myöhemmin uusi omansa niin kulma leikattiin vanhasta ja se jäi hänelle, loput paitsi kulma siis. Leimoja täyteen nuo tuli

Olen joskus aikaisemminkin kertonut pariskunnasta joka oli ennen meitä passijonossa saksasta puolaan. Puolalaiset eivät päästäneet heitä maahan koska vaimon passissa ei yhdelläkään sivulla ollut 2 leimalle tilaa. He halusivat että tuloleiman viereen jäisi valmiiksi tila lähtöleimalle. Me tavattiin heidät seuraavana päivänä ja he kertoivat että vuoronvaihdon jälkeen seuraava työvuoro oli pientä korvausta vastaan katsoneet sormien läpi ja hyväksyneet passin sellaisenaan

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 23.03.2016     kello on 22:03 ---Juuri samanlaiset leimat löytyi minunkin passista, aika hienoja kuvia.

Kyllä niitä passeja jaksettiin leimailla rajalla edes takaisin.

--- Lainaus päättyy ---

Kun Puolaan oli päässyt, niin seitsemän (7) uutta leimaa oli passissa.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.03.2016     kello on 22:05 ---Olet saanut pitää tuon vanhan passin. Minun ei jostain syystä annettu ja kun vaimo hiukan myöhemmin uusi omansa niin kulma leikattiin vanhasta ja se jäi hänelle, loput paitsi kulma siis. Leimoja täyteen nuo tuli

--- Lainaus päättyy ---

Minun annettiin pitää vanha passi, se tosin lähti murtovarkaiden mukaan, ja samasta kasasta puolan zlotyt.

Eniten harmittaa ne zlotyt. Minä kun oli kerännyt siellä puolassa kaikista seteleistä yhdet suorat rahat, jokaisesta setelistä.

Varmaan mitään arvoa ei niillä ollut, mutta kiva kokoelma. 

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.03.2016     kello on 22:05 ---Olet saanut pitää tuon vanhan passin. Minun ei jostain syystä annettu ja kun vaimo hiukan myöhemmin uusi omansa niin kulma leikattiin vanhasta ja se jäi hänelle, loput paitsi kulma siis. Leimoja täyteen nuo tuli

--- Lainaus päättyy ---

Tämä meinasi unohtua. Aito sinikantinen Suomen passi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.03.2016     kello on 22:05 ---Olet saanut pitää tuon vanhan passin. Minun ei jostain syystä annettu

--- Lainaus päättyy ---

Outoa, itsekin sain pitää passin, kulma vain leikattiin pois. Ei sillä, pakko olisi saada pitää vanha passi koska siinä oli (on) jatkuva U.S.A. viisumi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View