Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Talvilämpimän matkailuauton hankinnan vaikeus
vaanari61:
Suihkutila ?
Jos puskaparkkeja aikoo käyttää niin ehdottomasti erillinen suihkutila olla pitää. Yhdistelmä wc/suihkutila on "surkea".
Itse etsisin sellaista jossa olisi lattiapinta-alaakin, se luo avaruuden tuntua ja tilaa kulkea.
Esimerkki Rellusta ottaisin sen sohvan pois, kaksin reissatessa ei tuolle ole tarvetta.
Itselleni ehdottomasti integroitu jos ei hitte "lasketa tasoo" ja siirryttäisi retkuiluautoon . . .
"Masi":
Toisaalta tuon painon kohdalta on vuosi vuodelta tulut enemmän ja enemmän ratsioita keski- ja länsi-euroopan puolella. Ja ne jotka ajelee noita - 3,5 tn on maksumiehiä.
Itse olen ollut ranskassa puntarilla.
ktako:
Sakun tekemän,seinät molemmin puolin peltiä ja tupla lattia lämmitys aldella pitäis tarjeta kelissä kuin kelissä Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 15.03.2016 kello on 20:38 ---Suihkutila ?
Jos puskaparkkeja aikoo käyttää niin ehdottomasti erillinen suihkutila olla pitää.
--- Lainaus päättyy ---
Ja kun talviauto osiossa ollaan, niin suihkutilassa on oltava koneellinen poisto. Esim. Electrolux venttiili ja siinä tietsikan puhallin puhaltamassa kostean ilman ulos. Myös kostuneita vaatteita, tai pyykkiä kuivatessa ehdoton. :D
"Masi":
Toisaalta tuon painon kohdalta on vuosi vuodelta tulut enemmän ja enemmän ratsioita keski- ja länsi-euroopan puolella. Ja ne jotka ajelee noita - 3,5 tn on maksumiehiä.
Itse olen ollut ranskassa puntarilla.
Ja monessa maassa saksasta länteen saa ajaa+ 3,5 tn yleensä satasta ranskaa lukuun ottamatta jossa saa ajaa 110 .Ja niissä missä ei satasta vähintäin saa ajaa on sama nopeus kaikille M1
Luokan ajoneuvoille.
Ja tieverot näissä maissa menee yleensä akseli määrän tai korkeuden mukaan.
Eli jos euroopan puolella meinaa kulkea niin jos on alle 3,5 tn puntarin kautta reissuun. Ja jos yli 3,5 tn niin senkun menee ja ostaa tulijaisetkin aivan rauhassa välittämättä paljonko painoa sattuu kertymään.
Ja otsikon mukaiseen kunnollinen ilman kierto on tärkein takavedon lisäksi. Ja niile jotka ei tiedä , niin trumaankin saa nestekiertoisen lattialämmityksen. Taitaa nettikaravaanistaki n joku LMC; n löytää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta