Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Talvilämpimän matkailuauton hankinnan vaikeus

<< < (25/36) > >>

kimi:
Tuo uusi Transit käy todella kylmänä pakkaskeleillä. Ajowebastokaan ei jaksa pitää konetta lämpimänä. Saman on sanonut autoilla enemmän ajavat. Ei oikeastaan voi sanoa että on kokemusta kun itse alle 100km niillä olen ajanut

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.03.2016     kello on 21:05 ---Tuo uusi Transit käy todella kylmänä pakkaskeleillä. Ajowebastokaan ei jaksa pitää konetta lämpimänä. Saman on sanonut autoilla enemmän ajavat. Ei oikeastaan voi sanoa että on kokemusta kun itse alle 100km niillä olen ajanut

--- Lainaus päättyy ---

Ensitietoa tuokin, harmivaan että himppa negatiivistä "postia" . . .

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.03.2016     kello on 21:05 ---Tuo uusi Transit käy todella kylmänä pakkaskeleillä. Ajowebastokaan ei jaksa pitää konetta lämpimänä. Saman on sanonut autoilla enemmän ajavat. Ei oikeastaan voi sanoa että on kokemusta kun itse alle 100km niillä olen ajanut

--- Lainaus päättyy ---

Jokainen uusi moottori on aina edellistä 'kylmempi', johtuen nykyisistä moottorinormeista.
Pohjalevy paikoilleen ja nokka tukkoon....

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.03.2016     kello on 12:10 ---Jokainen uusi moottori on aina edellistä 'kylmempi', johtuen nykyisistä moottorinormeista.
Pohjalevy paikoilleen ja nokka tukkoon....

--- Lainaus päättyy ---

Viitaten moottorinormeihin, polttoaineen kulutusta pyritään ajamaan kokoajan enemmän alas, jolloin ei jää paljon jäljelle "palamista" mikä tuottaisi lämpöä.

kimi:
EUR 6 nuo uudet on ja ominaisuus on tietty tuo koneiden kylmänä käyminen.  Tuon on toistaiseksi pystynyt korvaamaan ajowebastolla ja sekään ei tuossa riitä kuten jo sanoin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View