Kirjoittaja
Aihe: Vaunun ja auton vaateriin laitosta ja leiriytymisestä, ym. höpinää (Luettu 15371 kertaa)
« Vastaus #91 : 10.03.2016 kello on 12:33 »
Tuo lausahdushan ei tietysti leiriytymiseen kuulu mitenkään mutta en kyllä ymmärrä mitä sillä tarkoitat?
Korjaan: luotettavuuden puute. Tai epäluotettavuus. Joudun ajamaan Fordilla, etten joutuisi Fiatilla. Sprinteriä vasta pelkäänkin, kun budjetissani on rajat. Henkilöautooni olen oppinut luottamaan, ja melko hyvin on luottamuksen pitänytkin. Vaunu perässä sataprosenttisesti.
« Vastaus #92 : 10.03.2016 kello on 13:03 »
Korjaan: luotettavuuden puute. Tai epäluotettavuus. Joudun ajamaan Fordilla, etten joutuisi Fiatilla. Sprinteriä vasta pelkäänkin, kun budjetissani on rajat. Henkilöautooni olen oppinut luottamaan, ja melko hyvin on luottamuksen pitänytkin. Vaunu perässä sataprosenttisesti.
Ei tuo nyt vielä osoita sitä, että matkailuauto olisi jotenkin epäluotettavampi kuin henkilöauto.
« Vastaus #93 : 10.03.2016 kello on 13:28 »
Korjaan: luotettavuuden puute. Tai epäluotettavuus.
Joudun ajamaan Fordilla, etten joutuisi Fiatilla. Sprinteriä vasta pelkäänkin, kun budjetissani on rajat.
Henkilöautooni olen oppinut luottamaan, ja melko hyvin on luottamuksen pitänytkin. Vaunu perässä sataprosenttisesti.
Josko hieman avaudut Pelosta!
« Vastaus #94 : 10.03.2016 kello on 14:07 »
Perheemme pienimpien ehdottomana suosikkina on vaunumme kerrossänky. Joidenkin mielestä täysin jonnin joutava kapistus, mutta lapsiemme mielestä retkeilyä olisi täysin turhaa edes harrastaa, jos majoitusvälineestäm me ei löytyisi jännääkin jännempi oma vetäytymiskolo kerossängystä. Voisin hyvin kuvitella poikani kieltäyvän Morelolla reissuun lähdöstä. Eihän siinä ole edes paikkaa jossa voisi leikkiä lentokoneen ohjaamoa tai apinapuuta. 
Ei tarvitse olla Morelo, löytyy kerrossänkyä eli valmiit petit 6 on eli takana molemmin puolin kerrossänky ja alkovi edessä. On siis mahtavasti pienelle pojalle kiipeily paikkoja. 
« Vastaus #95 : 10.03.2016 kello on 19:28 »
Josko hieman avaudut Pelosta!
Ei mun tarvi, sen kun lukee täältä ja varsinkin Etuteltasta tarinoita matkailuautoalustoj en ongelmista, niin riittää kyllä. Omasta on lisäksi omat kokemukset.
« Vastaus #96 : 10.03.2016 kello on 20:02 »
Ei mun tarvi, sen kun lukee täältä ja varsinkin Etuteltasta tarinoita matkailuautoalustoj en ongelmista, niin riittää kyllä.
Sydän sykkyrässä minäkin pikku hiljaa käyn odottelemaan niitä ongelmia, tuon 26 vuotiaan kanssa. Vaunuissa on sitten eri ongelmat, ne on murheita mitä niihin tulee kausipaikalla tai kotipihassa seisottamisesta. 
« Vastaus #97 : 10.03.2016 kello on 21:06 »
On ollut VW/Volvon ongelma viisylinterisiä , Fordia,Fiatia ja nyt Mersu Ei ne itestään rikki mene huonouttaan . Enempi nuo viat on käyttäjien jäljiltä. Ne kun on kerran korjannut pois niin mutkaista tietä on ajeltu näkymättömiin ja paljon.
« Vastaus #98 : 10.03.2016 kello on 21:23 »
Ei ne itestään rikki mene huonouttaan . Enempi nuo viat on käyttäjien jäljiltä. Ne kun on kerran korjannut pois niin mutkaista tietä on ajeltu näkymättömiin ja paljon.
Tätä komppaan satasella. Kyllä se on käyttäjässä se luotettavuus.
« Vastaus #99 : 10.03.2016 kello on 21:27 »
Mikä se sieltä sprintterin alustasta rikkihajoaa? Itellä on kaks, toinen on nelikko kevytkuorkki hevyduty jousilla, jossa nyt vaan ongelmana on kun tyhjänä sillä ajelee helvetin kova alusta. Tässä matkailuauto sprintterissä on mielestäni erittäin miellyttävä jousitus  kuva eiliseltä;)
« Vastaus #100 : 10.03.2016 kello on 21:34 »
Ei mun tarvi, sen kun lukee täältä ja varsinkin Etuteltasta tarinoita matkailuautoalustoj en ongelmista, niin riittää kyllä.
Omasta on lisäksi omat kokemukset.
Mutta ei MB:stä
« Vastaus #101 : 10.03.2016 kello on 21:35 »
Olen tottunut Fiiattiin luottamaan niin henkilö, farmari, paketti kuin matkailuautonakin. Hyvin ovat palvelleet, paras merkki mitä mulla on ollut.
« Vastaus #102 : 10.03.2016 kello on 21:42 »
Mutta ei MB:stä
Montako prosenttia matkailuautojen alustoista on Mersuja? Sitten kun jollakin laukeaa, niin 50% on hajalla? Kyllä etuteltassa on kertomuksia lauenneista MB:stä.
« Vastaus #103 : 10.03.2016 kello on 21:44 »
Niitä vaan on niin paljon että vikatilasto näyttää siltä että vikoja riittää. Siis fiiatteja!
« Vastaus #104 : 10.03.2016 kello on 21:51 »
Montako prosenttia matkailuautojen alustoista on Mersuja?
Sitten kun jollakin laukeaa, niin 50% on hajalla?
Kyllä etuteltassa on kertomuksia lauenneista MB:stä.
Empä muista % mutta suurena vähemmistönä! Olen etuteltasta lukenut mersuista ja tietyllä korvalla ja silmällä niitä luen ja yksilöitähän nekin ovat ...
|