Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun ja auton vaateriin laitosta ja leiriytymisestä, ym. höpinää
aaoulusta:
Onse vaan niin helppoa laittaa parkkiin ja sekä mennä sinne minne haluaa, vaaterilla tai ilman, joskus kiilaa rattaan alle, pieni keinuminen on vain hyvästä jos tykkää hyvästä ;)
88k5:
Jotta sopassa olisi kaikki mausteet, niin entäpä kun mukaan pitäisi saada vielä kärryyn/traikkuu kelkka tai vene... ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.03.2016 kello on 20:31 ---Kokenut matkailuautoilija puhuu, se on totta. Mutta kun vaunuilusta ei ole kokemusta, varsinkaan pitkässä reissussa, niin menee arvailuksi ja oman ratkaisun kehumiseksi.
Vaunua pystyy vetämään kyllä, mutta se on astetta vaativampi laji kuin matkailuautoilu.
Hyväalustaiseen matkailuautoon minulla ei ole varaa, jos sellaista onkaan. Hyvään ja luotettavampaan vetoautoon mahdollisesti. Tuo luotettavuus on minun mielestä matkailuauton heikoin puoli.
--- Lainaus päättyy ---
Siellähän se vaunu tulee perässä ;) Thumb
winemaker:
Hittolainen, olenkohan jotenkin outo, kun minusta nämä vaununparkkeerausma noveerit ( olikohan yhdyssana, en jaksa katsoa G:stä) alueelle tullessa, ovat eräs suolajyvästen kokonaismassasta tätä vaunuilua.
;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.03.2016 kello on 20:31 ---Tuo luotettavuus on minun mielestä matkailuauton heikoin puoli.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä asiassa, niin kuin monessa muussakin, ollaan kahden kerroksen väkeä. Tuo luotettavuus on kiinni lompakon paksuudesta. Uusi auto, johon kaiken maailman vakuutukset. Aivan sama hajoaako vai sutkahtaako vesakkoon, hinuri hakee pois ja ilmaiset lentoliput kotiin, tai hotelliyöt. Kun puhuttiin puskaparkista lähdöstä jos auto ei käynnisty, joku sanoi: Ei hätää, vakuutus tai hinausturva auttaa. Meillä siinä toisessa kerroksessa kortteeraajilla on eri juttu, esim. 26 vuotta vanhalla kalustolla. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta