Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunun ja auton vaateriin laitosta ja leiriytymisestä, ym. höpinää

(1/22) > >>

Haapaniemen Paroni:
EDIT: Siirretty vetokoukkuketjusta
-Alan

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.03.2016     kello on 13:24 ---Ostin A6/V6:een vetokoukun ja johtosarjan, 160e. Laittoivat korjaamolla koukun paikoilleen, meinasi olla työlästä irroittaa takapuskuri. Lopultakin lähti kun repi takapyörän takaa sivulle päin, 160e. Itse tuhraan sitten sähköt pistokkeeseen.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Jaa höpöstäkin tulee vaunuilija ;) Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  8.03.2016     kello on 13:27 --- Jaa höpöstäkin tulee vaunuilija ;) Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Perävaunuilija kyllä, ja sitä olen ollut jo reilu 40 vuotta. Mutta että lähtisin täydellistä nukkuma, keittö ja olohuone tilaa vetämään perässäni, ja välleen pysähtyessä kävisin sisällä. No, ei.  ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.03.2016     kello on 13:30 ---Perävaunuilija kyllä, ja sitä olen ollut jo reilu 40 vuotta. Mutta että lähtisin täydellistä nukkuma, keittö ja olohuone tilaa vetämään perässäni, ja välleen pysähtyessä kävisin sisällä. No, ei.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Vaihtelua,vaihtelua,ei sekään hullupi harrastus ole vetää matkamökkiä perässä ;) :D Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  8.03.2016     kello on 13:36 --- Vaihtelua,vaihtelua,ei sekään hullupi harrastus ole vetää matkamökkiä perässä ;) :D Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Minä ajelen matka-autolla. Emäntä tarjoilee välillä kuskille nisukaffeeta ja virvokkeita. Välillä levikkeelle, ja valmiiksi lämpimässä tilassa päikkäreille.   ...Kylläpä passoo.

Jokkainen tehköön mieleisensä.  Thumb

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.03.2016     kello on 13:30 ---Perävaunuilija kyllä, ja sitä olen ollut jo reilu 40 vuotta. Mutta että lähtisin täydellistä nukkuma, keittö ja olohuone tilaa vetämään perässäni, ja välleen pysähtyessä kävisin sisällä. No, ei.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jos on vaikka 100 yötä vuodessa eri paikoissa, niin voi kyllä käydä työstä se vaunun asettelu. Mutta muutaman kerran vuodessa siitä oikein nauttii  Thumb

Mutta ei selasta taideta laskee edes karavaanariksi Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View