Aihe ei ole uusi, esim. tässä jo 33 sivua
http://karavaanari.org/index.php/topic,1867.0.html
Tutustu - ja kysele konkareilta lisää

|
Aihe ei ole uusi, esim. tässä jo 33 sivua http://karavaanari.org/index.php/topic,1867.0.html Tutustu - ja kysele konkareilta lisää ![]() Osaava löytää hyvällä tuurilla tonnilla siedettävänkuntoise n vanhan vaunun, mutta jos aihepiiri ei ole entuudestaan tuttu niin vaikeaksi menee. Tulee mieleen, että vanhan vaanarin perikunnalta saattaisi löytyä, kaikkine varusteineen könttähintaan. Kulut on lähtökohtaisesti aluemaksut (+sähkö) ja kaasu. Mitä korjauksiin ja hankintoihin menee on sitten tapauskohtaista.
Kiitos jo saamistani vastauksista. Tuota vuokraustakin mietin, mulla kun vaan noi kolme kattia mukana, eli vaikee uskoa et ne saisi muuttaa mukana vuokravaunuun ![]() Kyse ei ole rahan säästössä asuntovuokrissa, se on vaan plussaa, vaan kokemuksesta. Ja jokainen on joskus ollut aloittelija ja ekaa kertaa tekemässä jotain. Tutustunpa tarkasti tuohon linkkiin jonka joku laittoi, ehkä tämäkin nainen pääsee vielä jyvälle aiheesta ![]()
joku varmaan voi vuokrata lähempääkin et jos hinnasta päästään sopuun niin mikä jottei ![]() Mites aloittaja, mihin ajattelit laittaa virallisen osoitteesi? Poste restantte? Kaverille? Voiko vaunualueen osoitetta käyttää?Mä oon koko kesän töissä joten en aatellut siirrellä uutta kotiani. Ja varmasti edullisempi on liikennekäytöstä poistettu malli. ![]() En oo miettinyt osoiteasiaa vielä, kaikki vielä niin ajatustasolla, varmaan se postilokero se kätevin. Ajatus houkuttaa pirusti, mietin vaan mihin laitan kaikki tavarani, kaikesta ei viitsi luopua kun syksyllä sitten taas ois tarkoitus asunto vuokrata eikä huvittaisi kaikki kalusteita ostaa taas uudestaan. Kavereiden nurkkiin varmaan ta sitten joku varasto vuokralle. Pitää vaan laskea kaikki kulut yhteen ja summailla...Nykyise n asunnon kk vuokra on 630e, et eiköhän se sen alle kuitenkin jäisi, mutta niin jäisi kyllä neliötkin. Mutta edelleen, kokemuksena. ![]() Moikka Brix777.A-vaunun liikennevakuutukset on niin pieniä ettei kannata kilvettömänä pitääkään, jossain on kielletty tuomasta rekisteröimättömiä vaunuja alueille.
![]() No jokainen tietentahtoen valitsee ite
|