Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Led valot asuntoautoon

<< < (6/31) > >>

Jesse:
Olisin teiltä hieman vielä kysellyt valo ratkaisuja matkailuauton ulko puolelle tai siis hieman lisävaloa. Onko mitään vinkkejä tai suosituksia? Mielellään otan ehdotuksia ja ideoita vastaan.

migel:
Hämmentävää kun Arskalla ja Jessellä on sama kuva. Onko tarkoituksella vaiko vahingossa tehty???  t migel  siis avatarkuva....

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 11.03.2016     kello on 09:03 ---Hämmentävää kun Arskalla ja Jessellä on sama kuva. Onko tarkoituksella vaiko vahingossa tehty???  t migel  siis avatarkuva....

--- Lainaus päättyy ---

Josko pojat ovat identtiset kaksoset.  ;D

Itse olen kaikki muut lamput vaihtanut myös ledeihin, vain kaksi spotti (tai mikä kohdevalo se nyt lienee) lamppua on vaihtamatta.
G4 kannalla kyllä lamppuja näyttää olevan, mutta kun pitäisi kannan alkupään olla litteä jotta nastat yltäisi tarpeeksi syvälle että lamput pysyisivät paikallaan. Noista kuvastoista kun ei aina kunnolla tahdo selvitä tuon kannan malli.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Jesse - 11.03.2016     kello on 04:39 ---Olisin teiltä hieman vielä kysellyt valo ratkaisuja matkailuauton ulko puolelle tai siis hieman lisävaloa.

--- Lainaus päättyy ---
   Minä laitoin kaikki vaunun "ajovalot" ledeiksi, ne sitten vaunun (autossa hupiakusta) akuista ottaa virran, diodi hässäkän kautta. Oven vieressä led ulkovalo, Edessä vedenkestävää led-nauhaa alumiini u-profiilissa, jolla tietenkin voisi kiertää koko välineen.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 11.03.2016     kello on 09:03 ---Hämmentävää kun Arskalla ja Jessellä on sama kuva. Onko tarkoituksella vaiko vahingossa tehty???  t migel  siis avatarkuva....

--- Lainaus päättyy ---
Jep,vähän tuo tosiaan hämmentää,välillä oikein ihmettelen että missäa välissä mää tämmösiä oon kirjoitellut.
Mun rastatukkakuvahan on ollu siitä asti kun rekisteröidyin tänne,eli jostain vuodesta 2011.
Jaa että identtiset kaksoset,täähän sopis siihen kadonneen jäljillä ohjelmaan totta ihan ollaan kuin samasta puusta veistetyt. Tosin mää oon jo vanhaukko,mutta jos Jesse onkin mun lehtolapsi josta en koskaan ole kuullut. Tiedä häntä.

Sent from my iPad using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View