Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Led valot asuntoautoon
Yrjö:
Mä oon laittanut led- nauhan puulistaan jyrsittyyn uraan, joka parilla ruuvilla kiinni. Ekan laitoin suoraan kattoon, ei hyväpaikka, maali lähti katosta irroittaessa.
Kuvassa vaunun omistajan lukuvalo sängyssä.
Ostanut olen "mooveomieheltä", joka tosin harvemmin käy palstalla, mutta näkyy laajentaneen valikoimaansa.
http://www.pedeled.fi
Jesse:
Nyt olisi tarkoitus ostaa kunnon led nauha eikä mitään kympillä sitä ja tätä mutta täytyy katsella ja hieman kysellä alan liikkeistä niin eiköhän sieltä löydy. Kiitoksia paljon hyvistä ideoista.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Jesse - 3.03.2016 kello on 05:51 ---Nyt olisi tarkoitus ostaa kunnon led nauha eikä mitään kympillä sitä ja tätä mutta täytyy katsella ja hieman kysellä alan liikkeistä niin eiköhän sieltä löydy. Kiitoksia paljon hyvistä ideoista.
--- Lainaus päättyy ---
Mene tolokun kauppaan ja osta haluamasi valot tolokun hintaan. Itse en ole muun asian kanssa tuhrannut niin paljon, kuin p*ska laatuisten ledivalojen, niin kulkimessa kuin mökilläkin. ::)
Arska:
Oli mullakin suunnitelmissa vaihtaa ledit,mutten ole sitten rahaa turhuuteen viitsinyt laittaa. Me kun ollaan tälläsiä kesäajan reissaajia,eikä puskissa olla niin eipä noilla ledeillä ole meille mitään tarvetta. Sitten jos joku lamppu valaisimista palaa niin silloin vaihdan ledilampun tilalle(ehkä). Olisko tuo adrian rieska ollu meillä 8 vuotta eikä yhtään lamppua ole vielä palanut.
Sent from my iPad using Tapatalk
Jesse:
Tilasin osan tuolta verkkokaupasta ja siellä oli tarjous ja kävin ostamassa parit led valot onniselta niin nyt on tämäkin ratkaistu ja halvaksi tuli. Hyvää viikon loppua kaikille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta