Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Led valot asuntoautoon

<< < (4/31) > >>

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  2.03.2016     kello on 16:48 ---Tiedät ammattimiehenä varmaan että "kiinalaisia" ja KIINALAISIA on monenlaisia. Näissäkin pätee yhtälö halpa hinta on huono laatu :)

--- Lainaus päättyy ---

Se laatu ei siitä parane, jos siihen kiinan laitteeseen laittaa suomimyyjä oman hintansa.
Tuokin Ledsale linkki, johon viittasin, on todennäköisesti sitä samaa kiinakamaa mitä saa sieltä suoraankin.

K.E.V:
Minä kyllä tarkoitin ihan eri asiaa. Ehkä olet kuullut että asioita valmistetaan eri laatukriteereillä. Olinkin lainannut henkilön lausetta ja hänelle vastasinkin. Toisilta menee varmaankin ohi nuo käsitteet. Sorry...

pamaus:
Minä olen ostanut vuosikausia ebaysta vedenkestävää ja tavallista led-nauhaa yleensä 5 metrin pätkissä ja kylvänyt niitä sinne ja tänne. Ne mitä olen asuntovaunuihin vetänyt kaappien alle on ollut 5 metrin tavallista lämminvaloa hohtavaa led nauhaa. Vanhin asennus taitaa olla nyt keväällä 4 vuotta.

Ne on kaikki toimineet hyvin ja hinnat ovat olleet alle 10 € / 5 metriä kotiin toimitettuna.

TUo mikä minulla on tuossa pihalla kuistilla vedenpitävä led-nauha, niin siitä on alkanut nyt kevään aikana valoja sammumaan ,joka oli muuten kallein ja muuntaja mukana. Taisi maksaa peräti 20 €. / 5 metriä, 3 vuotta toimi hyvin.

Tuolta taisin viimeksi tilata. Yleensä tilaan niiltä, joilla on positiivisiä palautteita paljon, ei välttämättä halvin, mutta tavarat on aina kotiin tulleet. Tosi käteviä nuo led-nauhat asuntovaunuihin, niitä saa pilppoa sellaisiin mittoihin kuin tahtoo, osti ne sitten suomesta tai kiinasta  ;D

http://www.ebay.com/itm/Ultra-Bright-3528-5050-SMD-60-300-LEDs-1-5M-RGB-Flexible-Strip-Light-12V-Power-/381420648022?var=650582616925&hash=item58ce713656:m:mJW5m8csb-uce7tPdQCABog

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 -  2.03.2016     kello on 18:19 ---Se laatu ei siitä parane, jos siihen kiinan laitteeseen laittaa suomimyyjä oman hintansa.

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs jos suomimyyjällä onkin hyvät kanavat hankkia sitä hieman parempaa kiinan laatua ja jos suomimyyjä olisikin ns. rehellinen kauppias, joka ei halua edes välittää sitä huonointa paskaa...

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  2.03.2016     kello on 13:23 ---Just näin, liikkeeseenkin tilasin ledit maailmalta , niitä paloi aika ajoin ja syyksi paljastui ledin kannan sisällä oleva massaan valettu piirikortti. Siitä kuivui konkka ja ledit sai pa**aa sisäänsä.
Nyt Philipsin vastaavat eikä ainuttakaan lamppua vielä mennyt. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Tällä tarkoitin sitä että nämä spotit paloivat 24/7/365 ja eivät kestäneet lämpöä.
Taas nämä eri kriteereillä tehdyt eivät ole moksiskaan asiasta.
On eri asia jotain nauhaa vedellä jonka tehot on eri luokkaa, eivät lämpene samalla tavalla kuin spotit

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View