Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Led valot asuntoautoon

<< < (7/31) > >>

kalavaanari:
Mulla on vesitiivis ledinauha markiisin alapintaan liimattuna.

Liimasin sen tuohon kulmaraudan viereen, koko markiirin matkalle.

Himmentimen laitan nyt keväällä, sellaisen avainperän, jolla saa halutun voimakkuuden.

Mattsonni:
Kertokaapas joku miten tällaisen valaisimen saa avattua. Muut polttimot jo vaihdettu LEDeiksi, mutta nämä aiheuttavat ongelmia.

"Masi":
Otat rinkulan irti. Ja se rinkula on lasin ja runko-osan välissä oleva.
Yleensä se irtoaa kevyesti kampeamalla.
Luulen minä, omassa ainakin on noin.

HiTec:
Ekaan Detskuun laitettiin 150 kpl/5m 3528 lämmin valkeaa nauhaa kaappien alahyllyjen alapintoihin. Toi sellaisen mukavan pehmoisen, himmeän yleisvalaistuksen koko autoon. Sittemmin Milleriin ei keritty mitään nauha-tuninkia laittaakkaan, mutta siinä jokainen kattovalo vaihdettiin kiekkomaisiin LED-lätkiin ja spotit vastaavasti kohde-ledeihin Thumb

Kotona keittiössä on työtasolla 300 kpl/5m 5050 puhdas valkoista nauhaa yläkaappien alavalolistan takana. Tuo aikaansaa todella kirkkaan epäsuoran työvalon koko tasolle ja sen valossa on hyvä kokkailla. Nauha on aika aktiivisessa käytössä nyt 5:ttä vuotta ja yksikään valopiste ei vielä edes vilku Thumb

Mattsonni:
Eipä ole rinkulaa lasin ja rungon välissä. Onko muita hyviä vinkkejä? On se kumma , kun ei tunnu ehjänä aukeavan.

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 28.04.2016     kello on 16:01 ---Otat rinkulan irti. Ja se rinkula on lasin ja runko-osan välissä oleva.
Yleensä se irtoaa kevyesti kampeamalla.
Luulen minä, omassa ainakin on noin.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View