Hilton ketjun hotellit Jenkeissä pääosin kulahtaneita, muualla keskinkertaisia tai hyviä.
Mä olen jenkkilässä keskittänyt tuohon Hilton ketjuun ja kutakuin hotellin mukaan tietää mitä voi odottaa:
- Hampton inn:
* Kaikkein tasalaatuisin mitä olen huomannut. Perushyvä aamiainen kuuluu hintaan. Ei ravintolaa. Jossain harvoissa on ollut aulabaari.
- Hilton Garden inn:
* Tasalaatuinen myös. Aamiainen ei kuulu hintaan ja on sellainen 'puoliksi tarjoiltu malli'. Siellä on tiski josta voi tilata munakkaita yms. ja sitten kahvit tuodaan pöytään. Muuten buffet. Pieni ravintola + baari aina hotellin yhteydessä
- Homewood suites:
* Kokemus yhdestä hotellista. Asuntotasoiset huoneet (olohuone, keittiö, makuuhuone). Meillä kuului aamianen ja kevyt illallinen juomineen hintaan. En tiedä onko kaikissa homewoodeissa sama. (tuolla oli ainakin maanantai-torstai iltana)
- Embassy suites:
* Asuntotasoiset huoneet. Osassa kuuluu kevyt ilta snacks, juomat + aamupala. En ole varma onko kaikissa.
- Hilton:
* Vaihtelevan tasoinen. Pyrkii olemaan pramea mutta ei välttämättä sitä ole. Monesti maksullisia lisäpalveluja. Pitää varatessa katsoa mitä kaikkea kuuluu hintaan. joskus kuuluu kaikki joskus pitää maksaa kaikesta erikseen. Myös hotellien kunto vaihtelee.
- Doubletree by Hilton
* Hieman vaihtelevatasoinen tämäkin. On ollut tosi hyviä hotelleja ja vähemmän hyviä. Hintapolitiikka myös vaihtelee. Yleensä kaikenmoisia oheispalveluja (ravintoloita yms)
Sitten on noita muitakin. Mutta näistä kokemuksia. Tuo Hampton Inn ja Hilton Garden inn on tuolla ollut varma valinta.
Muita hyviä on tietty Jenkkilässä nuo IHG ketjun hotellit (Holiday inn yms), Mariotitkin kait mutta ne ei ole oikein hinnallaan kilpailleet niin ei ole tullut oltua (mitä nyt aulabaarissa joskus). Choice hotels ketjun Comfort inn on tasalaatuinen hyvä, Quality inn ihan ok mutta vaihtelevampi selkeästi.
Best Westernit pitää katsoa ihan tapauskohtaisesti. Mutta ei noissakaan ikinä mitään 'lakana homeessa motellifiilistä' tullut