Näkyy W10+Ff
Ei näy ompulla eli Ipad iOS 9.2.1 kuin teksti hirrrrvveen isona.
Ei näy ompulla eli Ipad iOS 9.2.1 kuin teksti hirrrrvveen isona.
Näetkö sivulla olevaa videota?Äänestäjiä yhteensä: 46 Näkyy W10+Ff
Ei näy ompulla eli Ipad iOS 9.2.1 kuin teksti hirrrrvveen isona. Sampan uusin 4g tabletti androidilla mutta 3g yhteydellä, näkyy mustalla pohjalla teksti "sirikus........" videota ei mäy
Näkyy 3g samppa 8.9" tabissa (3v vanha), kunhan ensiksi ottaa javascriptin autokäynnistyksen pois, ja painaa kuvaa muualta kuin textimaskin kohdalta.. Videon reso on 1920x1080, ei skaalaannu, eli osaa leikkautuu pois, zoomi n loitonnus ei pelaa, lähennys kyllä.
Android kännyssä ei toimi suoraan. Tallentamalla video ja vlc:llä auki , niin näkyy... en tiedä mikä tarkoitus, mutta kiertää voi.😊 No nyt rupes näkyy, win 10 ja kettu..
Samsung kännykkä, android 2.2.2 näkyi heti.
tablet android 5.1 eipä näy. Jaahas, täällä oli 3:s kysely. Hyvin pyllisteli win 10 + crome.
Itseä kiinnostaisi tässä kaikessa nyt vaan se että mikä idea tässä kaikessa on... Ketjuja jo kolme eikä mun lyhkäisen lukemani perusteella ole selvinnyt mitä tässä ajetaan oikein takaa ? Tämä oli tekninen testi, eli testi kuinka monella näkyy video eri koodaustavalla (kaksi ensimmäistä). Lopputuloksena ei eroa noissa kahdessa (kuten ei pitänytkään olla). Kyseessä on ohjelmointikilpailu n tehtävä, jossa tuli hieman erimielisyyttä tuomarin kanssa (pääsy finaaliin kyseessä), kun tuomari ei hyväksynyt käytettyä koodaustapaa vaikka se oli W3C:n standardien mukainen. No aiheuttiko eri käyttäjillä eri koodekit koneella tuon näkyvyyden puuttumisen, osalla ?
No aiheuttiko eri käyttäjillä eri koodekit koneella tuon näkyvyyden puuttumisen, osalla ? QuickTime tukea enää harvemmin löytyy koneista (tämän takia 3. versio näkyi useammalla), lisäksi HTML5 ei varsinaisesti tue .mov tiedostoa. Niin ja tuo oli tarkoitettu PC koneille, joten kännyköille olisi pitänyt koodata eri lailla jotta olisi automaagisesti lähtenyt toimimaan. Niin ja vielä kiitos kaikille osallistuneille Kyllä mun Sampan kännykällä, toimi heti,
![]() Kyllä mun Sampan kännykällä, toimi heti, Mikä noista 1. 2. vai 3.? Mikä noista 1. 2. vai 3.?Joo se 3 Joo se 3 Se periaatteessakin näkyy useammalla koneella kuin 1 ja 2. Eipä tullut kännyllä kokeiltua.
|