Aito Tunturi mopedi oli mallia 62,ei ollut muovista lokarit,pitkäiskuinen kone,vääntöä riitti !!
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Aito Tunturi mopedi oli mallia 62,ei ollut muovista lokarit,pitkäiskuinen kone,vääntöä riitti !!
Aito Tunturi mopedi oli mallia 62,ei ollut muovista lokarit,pitkäiskuinen kone,vääntöä riitti !! Takalokari on ollut peltiä vielä munkin -69 projektissa. ![]()
Takalokari on ollut peltiä vielä munkin -69 projektissa.Siinä aidossa Tunturissa on hyvä profiili,toisin kuin näissä "muovi" tekeleissä !!
Joo, niisssä kova kulkuisissa Tuntureissa oli kaasuttimen kurkku käyrä. Sitten tuli "Lällötuntureihin" kaasutin, jossa oli jyrkkä mutka.
![]() "Ei mopolla mahdottomuuksiin"
"Tyhjä ei paljoa paukahda" Anteeksi, mutta huvitti hieman nuo jutut kovakulkuisuudesta ja hyvästä väännöstä. ![]() Joo, ja Tunturi oli 80-luvulla, ja pitihän sitä virittää... Bing lensi nurkkaan ensin ja tilalle tuli Dell'Orto. "Ei mopolla mahdottomuuksiin" Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta sanon sen tämän otsikon alla. Solifer Export 60 luvulla. Hyvä peli oli vaan pirun hidas ja luotaantyöntävä likkojen mielestä. ![]()
Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimattaMinulla oli kaksikin Solikkaa,mutta meillä oli poikien kanssa kisa,soramonttu,Solikka hävisi penkan nousussa Tunturille !! Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta Miten niin Export hidas ![]() Velipojalla on edelleen nuoruutensa "lahna", joka kulkee 80 - alkuperäisellä kaasarilla ja sylinterillä. "Bensalevyä" ehkä hiukan "viilattu" oikeista paikoista ![]() Miten niin Export hidas Harmi kun en silloin osannut, jäin aina toiseksi. Tosin en osaisi vieläkään ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|