Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Lastutus Ducato11 2,0JTD-244

<< < (6/9) > >>

ose:
Kumma kyllä voimaa comilta löytyy softa 2,8 idTD koneeseen (-99) vaikka siinä on mekaaninen pumppu.

K.E.V:
Kai se on sitten hupina siellä välissä. MIKÄLI siinä pumpussa ei ole sähköistä ohjausta :)

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 28.01.2016     kello on 13:03 ---Millaisia huonoja kokemuksia niistä on? Onko (viritys)huijaus ollut liian "suuri" ?

--- Lainaus päättyy ---
Pahimmillaan ECU kärähtänyt kun on noita pilipali purkkeja laitettu väliin, ei siis ihan riskittömiä leluja.

Jos meinaat lastutuksen,  moottorin optimoinnin, ohjelmoinnin tai miksi sitä nyt haluaa kukakin sanoa, teettää niin katso että saat autosi alkuperäisen softan esim.sähköpostiisi kryptaamattomana , siis .bin muodossa. Siksi että a) se on sinun ja b) JOS sitä tarvitaan myöhemmin, esim syystä tai toisesta auton alkuperäiseksi muuttamisesta niin se myös sitten onnistuu muuallakin kuin merkkiliikkeessä 200€/h...

Lisäänpä vielä että itse luen nuo piuhojen väliin tulevat purkit samaan sarjaan kuin hirvipillit, polttoainetta säästävät magneetit ym.asiatavaran. Jos joku niistä kokee avun saavansa niin en toki väitä vastaan, onhan niitä kaikenmaailman taikavarpujakin joilla kaivot löytyy jne.

K.E.V:
Asiaa. Ehkäpä pohjoinen vastaa....

plagu:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 29.01.2016     kello on 19:38 ---Pahimmillaan ECU kärähtänyt kun on noita pilipali purkkeja laitettu väliin, ei siis ihan riskittömiä leluja.

Jos meinaat lastutuksen,  moottorin optimoinnin, ohjelmoinnin tai miksi sitä nyt haluaa kukakin sanoa, teettää niin katso että saat autosi alkuperäisen softan esim.sähköpostiisi kryptaamattomana , siis .bin muodossa. Siksi että a) se on sinun ja b) JOS sitä tarvitaan myöhemmin, esim syystä tai toisesta auton alkuperäiseksi muuttamisesta niin se myös sitten onnistuu muuallakin kuin merkkiliikkeessä 200€/h...

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on hyvä huomio, itsellä noita softauksia niin 30% on varmaan tapauksia että softattu paikassa X ja softaus on ollut täyttä paskaa, esim ei ole ymmärretty lainkaan mitä on tehty ja muutettu mm kylmäkäynnistysrika stuksia ja tadaa auto käynnistyy helvetin huonosti :D
Usein olen alkuperäisen softan onnistunut hankkimaan muita reittejä, mutta aina ei ole onnistunut ja asiakas ei ole saanut softaa edes softauksen tehneeltä firmalta
Mutta tässä pitää huomioida se että iso osa softaus paikoista (suomessa varmaan motorbit & turbotec & harinen + pari hassua varmaan ainoat jotka oikeasti tekee itse) ja loput käyttävät ns "slave" työkaluja ja noitten kanssa usein se alkuperäinen softa tallentuu ainoastaan kryptattuna, samaten se laitettu softa on kryptattu ja tuo "softaaja" ei edes itse pääse siihen kryptaamattomaan käsiksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View