rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vanhan matkailuauton päivittäminen 2015-2016 luvulle tavoteena siisti työnjälki.  (Luettu 12043 kertaa)

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
Tässä vielä kuvat keittiöstä ja alkovista viimeisimpien muutosten jälkeen.. Alkovin päädyn väri vielä päättämättä, nyt vain puuöljy pinnassa.
Huomenna olisi tarkoitus lähteä kohti pohjoista, saas nähdä miten tarkenee :)
Osaako joku muuten sanoa mahtuuko kattivankkuriin tähän aikaan ilman varausta?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Toi hamppu on oivallinen ratkaisu kulmaan. Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.05.2023 kello on 19:18
Itse materiaalit valitsin sillä perusteella että kuivaa jos kastuu, vaikka ei pitäisi enää kasvua... Moneen kertaan ihmettelin miks täytyy olla muovitapetit vanerin päällä

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.09.2025 kello on 10:46
  • Kossu kolalla, suosittelen jos korjaaminen v..ttaa
Vielä noista materiaalin valinnasta muutama sana ;)

Kun aloin matkailuautoani  saneeraamaa ,mietin jonkin aikaan  kun olin auton sisustan purkanut pois  ja vanhan halkeilleen lattia  muovimaton  irroittanut pois , mikä sinänsä oli todella hiivatin tiukassa.

::) Mitä laittaisin tilalle, pitkän pohdinnan jälkeen päädyin kosteutta ja kulutusta kestävään julkisen tilan laminaattiin, jota käytetään autoliikkeiden lattioissa.Mielestä ni  jos se kestää citymaasturin pinnalla ajamisen ne kestää varmasti matkailuautossa lattia pintamateriaalina. Pohjassa oli sopivasti hyvä paksu äänieriste, samalla ja  erittäin hyvä kosteutta  ja kovaa  kulutusta kestävä pinta   ::) Asennus vaiheessa laitoin vielä lisä liimasaumat kosteussulku varmistukseksi. Nyt käytössä olen todennut että valinta osui nappiin  , koska selvästi kylmyys ei hohkaa  jalkapohjiin  samanlailla kuin ennen. Mielestäni onnistunut valinta pinnan kuvio ja värimalli muihin auton kaluste väreihin.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2016 kello on 12:12 »

• Vieras
  • ::) Mitä laittaisin tilalle, päädyin kosteutta ja kulutusta kestävään julkisen tilan laminaattiin jota käytetään autoliikkeiden lattioissa.

Täällähän on oltu aika kärkkäitä autojen painon suhteen (joka on sinällään ymmärrettävää) niin oletko punninnut nyt autoasi tuon uudistamisen jälkeen ?

• Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.09.2025 kello on 10:46
    • Kossu kolalla, suosittelen jos korjaaminen v..ttaa
    Moi , aika lailla 48kg näköjään tuli lisää noista kaluste ja laite muutoksista . Mutta niinkuin aikaisemminkin olen todennut  näistä painoista . Minulla ainakin lähemmin mitä sinne autoon kantaa lisä vermeitä esim 3,5kg läskisoosi pannu ja pari koppaa keski turnua. :D .Polttoaineen suhteen voi sanoa kaikki mikä tulee niin menee ;D Thumb
    « Viimeksi muokattu: 9.01.2016 kello on 21:15 »