Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Pakkasen vaikutus akkuun.
koccola:
--- Lainaus käyttäjältä: Kafi-580 - 18.01.2016 kello on 20:40 ---Ukon Ducatoon laitettiin tuo. Mielestään ei toimi. Vaikka laturissa koko yön, eli lämmittimen pitäisi olla päällä, niin silti jäi pakkasilla lähtemättä...
Ohjaamon lattiassa akku....
--- Lainaus päättyy ---
oliko akku lämmin? Ja riittävän tehokas laturi? Tuo malli ottaa 4,7A lämmitykseen virtaa joten 4A laturi liian pieni?
Minulla toimii jokatapauksessa todella hienosti! Webastoa saa huudattaa ihan huoletta ilman pelkoa ettei akussa riitä kapasiteetti.
Kafi-580:
--- Lainaus käyttäjältä: koccola - 19.01.2016 kello on 10:30 --- oliko akku lämmin? Ja riittävän tehokas laturi? Tuo malli ottaa 4,7A lämmitykseen virtaa joten 4A laturi liian pieni?
Minulla toimii jokatapauksessa todella hienosti! Webastoa saa huudattaa ihan huoletta ilman pelkoa ettei akussa riitä kapasiteetti.
--- Lainaus päättyy ---
Kait laturissa virta piisaa, kun asuntoauto on. ? akku ei juuri lämpöseltä kuulemma tuntunut. Nyt laittoi puhaltimen puhaltamaan akkuun niin jopa lähtee kylmälläkin.
koccola:
Varmasti vika paketti. Palautukseen ja uusi takuuseen
Alan:
Touranin akku oli viikon Ctekin päässä elvytysohjelmalla puolilämpimässä tallissa, kun irrotin laturin niin tasan 13 V jännite (aiemmin ollut noin mitaten vajaat 12.9 V). Latausjännite oli 14.25 V.
Ilmeisesti selviän akun vaihdolla, jos käynnistyvyys ei parane nyt. Bosch Silver on akku, 11/2012 hankittu.
Annan olla pihalla vuorokauden ja mittaan huomenna akun uudelleen. Sittenpä näkee.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.01.2016 kello on 13:34 ---Touranin akku oli viikon Ctekin päässä elvytysohjelmalla puolilämpimässä tallissa, kun irrotin laturin niin tasan 13 V jännite (aiemmin ollut noin mitaten vajaat 12.9 V). Latausjännite oli 14.25 V.
Ilmeisesti selviän akun vaihdolla, jos käynnistyvyys ei parane nyt. Bosch Silver on akku, 11/2012 hankittu.
Annan olla pihalla vuorokauden ja mittaan huomenna akun uudelleen. Sittenpä näkee.
--- Lainaus päättyy ---
Oli ilmeisesti plussan puolella akku, kun latasit...
Mulla ulkona olevat akut lataan sillä CTEK:n lumihiutalelataukse lla 14,7 V jännitteellä. Ymmärtäisin, että saa siten kylmän akun hieman lähemmäksi täyttä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta