Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Henkilöauton esilämmityksen vaikutus päästöihin ja energian kulutukseen.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.01.2016 kello on 08:16 ---Ja minä olen vastaavat tavarat joutunut tulliselvittämään joka kerta.
Naureskelivat aikoinaan tullissa , nykyään huolintafirmoissa (jos et itse tullaa netin kautta) jotta on se säälittävää sekä lähettäjältä että vastaanottajalta, kun luulevat että Zacharias Topeliuksen jutut menee läpi täällä. Jos menee niin epähuomiossa :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Käytäntöjä ja kokemuksia Harri kysyi ja niistä kerroin. En sen kummemmin tarkentanut koska Viron käytännöt voi poiketa omistamme.
En itse tekesi kuten Kiinalaiset ja väärinhän tuo on kun pakettikorttiin merkitään vääriä tietoja. Valtio saa tosin omansa siinä vaiheessa kun nuo meille tulevat myydään ja alv ilmoitetaan.
Postin kautta tuo vaimon käyttämä toimittaja lähettää, en tiedä onko esim kuriirilla. toimitettavilla tarkempi seula.
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.01.2016 kello on 11:03 ---Yhtään tietämättä p.-aineen säästöä, laitan auton jo mukavuudenkin takia lämpiämään. Pakkasta oli 18 ja nyt 17. Saa olla narussa tunnin ja kolmevarttia tällä kelillä.
Nyt se lämpiää. Ei tarvinnut edes mennä ulos kun pistorasian kaukosäätimellä pistin päälle.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvi ei, varaustason ylläpito on aina jos töpi kiinni ja käyntiin joko ajastimella tai päälle napsauttamalla kaukkarista.
Itsellä kun on autossa tuo Defan SmartStart-systeemi, niin voi olla sisätila termarin perässä tai eri ajastuksilla, miten haluaa käyttää.
Vaihtoehtoja on ehkä liikaakin ;D
Tuohon vois tietenkin Webastonkin asennella, samalle ajastimelle.
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 4.01.2016 kello on 11:40 ---Käytäntöjä ja kokemuksia Harri kysyi ja niistä kerroin. En sen kummemmin tarkentanut koska Viron käytännöt voi poiketa omistamme.
En itse tekesi kuten Kiinalaiset ja väärinhän tuo on kun pakettikorttiin merkitään vääriä tietoja. Valtio saa tosin omansa siinä vaiheessa kun nuo meille tulevat myydään ja alv ilmoitetaan.
Postin kautta tuo vaimon käyttämä toimittaja lähettää, en tiedä onko esim kuriirilla. toimitettavilla tarkempi seula.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia Kimi'lle ja kaikille kysymykseeni kantaa ottaneille. Thumb
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 3.01.2016 kello on 20:35 ---Kiinassa näköjään olisi samanlainen lämmitin kohtuuhintainen. Samanlaisia lämmittimiä saisi jopa 3000w tehollakin.
http://m.aliexpress.com/item/32435231961.html
--- Lainaus päättyy ---
Voipi maksaa "hieman" rahaa vaihtaa tuohon Defa/Calix liitäntä Shukon tilalle ::)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 4.01.2016 kello on 16:47 ---Voipi maksaa "hieman" rahaa vaihtaa tuohon Defa/Calix liitäntä Shukon tilalle ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mut eihän se haittaa, pääasia että ostohinta halapa :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta