rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Takanurkan vaneri pettänyt  (Luettu 16677 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:48
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
« Vastaus #30 : 5.08.2015 kello on 08:39 »
Toivottavasti homma tulee hoitoon Thumb.

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #31 : 21.08.2015 kello on 13:36 »
    Vaunun pohja puolenmetrin alueelta ja osa takana olevaa sivuseinää kärsiny pahat kosteusvahingot. Liike lupasi laittaa kuntoon täysin niiden kustannuksella ja pyysivät anteeksi kun olivat märän vaunun minulle myyneet. Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #32 : 21.08.2015 kello on 13:49 »
    Vaunun pohja puolenmetrin alueelta ja osa takana olevaa sivuseinää kärsiny pahat kosteusvahingot. Liike lupasi laittaa kuntoon täysin niiden kustannuksella ja pyysivät anteeksi kun olivat märän vaunun minulle myyneet. Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)
    Hienoa palvelua Thumb

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #33 : 21.08.2015 kello on 13:59 »
    Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)

    Kyllä se palvelu hyväksi muuttuu kun huomaavat että heidän myymästä vaunusta keskustellaan orgissa. Nyt vielä kun kerrot missä noin toimitaan niin uskaltavat muutkin käydä siellä vaunukaupoilla.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:34
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #34 : 21.08.2015 kello on 18:53 »
    Vaunun pohja puolenmetrin alueelta ja osa takana olevaa sivuseinää kärsiny pahat kosteusvahingot. Liike lupasi laittaa kuntoon täysin niiden kustannuksella ja pyysivät anteeksi kun olivat märän vaunun minulle myyneet. Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)

    Katso samalla, että varsinainen syykin korjataan, kun se ei ole siellä lattiassa. ;)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #35 : 21.08.2015 kello on 22:01 »
    Vaunun pohja puolenmetrin alueelta ja osa takana olevaa sivuseinää kärsiny pahat kosteusvahingot. Liike lupasi laittaa kuntoon täysin niiden kustannuksella ja pyysivät anteeksi kun olivat märän vaunun minulle myyneet. Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)
    Mukavaa luettavaa kun hommat hoidetaan kuten kuuluu, noita vastuustaan luikkivia kun riittää.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:10.06.2024 kello on 23:15
    • Älä äänestä "niinkuttelijoita".....
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #36 : 3.09.2015 kello on 03:34 »
    " päätä puristellen katselivat " 

    Kuinkahan tämä ymmärretähän? Ny kaikki luuloo jotta jonku
    pää pantihin ruuvvipenkkihin puristoksihin. Ei. Ei se sitä tarkoota.
    Ei ne ollut kallonkutistajia eikä kellää eres tiukkoja pipoja.

    Pohojammaalla kyllä tieretähän jotta omat päät niillä vain heuhkas
    kun märkiä faneeria oli niin kauhia kattella.

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #37 : 12.10.2015 kello on 13:16 »
    Vaunu makaa vieläkin liikkeen pihassa, maannu yhteensä pian 3kk. Se siitä vaunuilukaudesta.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #38 : 12.10.2015 kello on 14:16 »
    Lain mukaan myyjän on korjattava virhe kohtuullisessa ajassa, joka katsotaan yleisesti olevan noin kaksi viikkoa. Tässä vaiheessa, kun korjaus on kestänyt, vieläpä kausituotteessa, kolme kuukautta ja samalla kauden ohi, ostajalla on selkeä kaupan purkuperuste.

  • Vieras
  • Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #39 : 2.11.2015 kello on 11:39 »
    Joo eiköhän se kaupanpurku ala olla ajankohtainen, kauan ollut korjaamolla, eikä ole luvattuihin aikoihin korjattu, vielä kun saisi myyjän suostumaan ilman että tarvii laittaa isoja rattaita pyörimään. Harmittaa lujaa kun syksy jäi vaunuilun osalta täysin väliin, olisi ollu hienoja ulkoilukelejä. Olen ajatellut jos talvea vasten ostaisi vähä paremman Aldella toimivan kopin. Onko talvivaunuilu monenkaan mieleen ja mitä tulee ottaa huomioon? Veturina mulla on pösö 307 2l kiisseli. Pystyykö semmoisella etuvedolla talvella vaunua vedellä?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:28
    • Lempäälä
    Vs: Takanurkan vaneri pettänyt
    « Vastaus #40 : 2.11.2015 kello on 18:05 »
    Veturina mulla on pösö 307 2l kiisseli. Pystyykö semmoisella etuvedolla talvella vaunua vedellä?
       Hyvät kummit, sopivan kokoinen vaunu--tai alle max. painon reilusti kuitenkin, ketjut varalla, hyvällä ajo reittien suunnittelulla, ja maltilla pärjää. Vielä jos kaikkein huonommat kelit osaa jättää väliin, hyvin menee.