...siis kokemusta ei ole, mutta mäkkikanta vanhentuu koko ajan täälläkin, ja päätöksiä pitäisi tehdä.
...siis kokemusta ei ole, mutta mäkkikanta vanhentuu koko ajan täälläkin, ja päätöksiä pitäisi tehdä.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
![]() Millaiseen käyttöön tuo iPad Pro tulee, meinaan sitä että miten tuo koko vaikuttaa perusnettikäytössä verrattuna tavalliseen iPadiin ?
Kuvankäsittelyyn ja netti vehkeeksi tulee, tietokone hommat sitten imacillä. Hyvähän tällä on surffailla, ei tarvi zoomailla ![]() Tästä vielä näppäimistö. Halvemmalla saa kuin Logitechin sivulla oleva hinta. Toimii kyllä hyvin Applen langattomalla näppikselläkin. Mb on vuodelta 2009. Ainut vika on nyt alkuperäinen akku hyyty lopullisesti, uusi ois ollut noin 70€, no kyllähän sen siihen laitan. En mä kyllä tuon 13" näytön kautta kuvia viitsi tarkemmin käsitellä, ei sävyt yms. oikein riittävän hyvin kalibroitavassa kunnossa. Itsellä juurikin sama MBP ja vaihdoin siihen akun tässä viime kesänä. Yksittäisiä kuvia harrastekäyttöön voi joitakin tehdä reissussa, muttei enempiä. Pitäis kone olla 4-core ja muistit tapissa, jotta viitsisi isompia määriä kuvia tehdä ja täten en oikein iPadin riittävyyteen usko. Itsellä kun ne vielä on tuon 36Mpix, niin niistä tulee melkoisia jötköjä tiffinä. Lisäksi Lightroom ja Photoshop on i-mallina aika leluja vs. OSX:ään tulevat. Ja ennemmin mä Airin ostaisin, kuin tuon iPadin ja siihen näppiksen. Saattais olla jopa pienempi pakettina
Lainaus En mä kyllä tuon 13" näytön kautta kuvia viitsi tarkemmin käsitellä, ei sävyt yms. oikein riittävän hyvin kalibroitavassa kunnossa. Enpä tuolla itsekään kuvia kuvia veivaa, liian halju näyttö. Lainaus Lisäksi Lightroom ja Photoshop on i-mallina aika leluja vs. OSX:ään tulevat. OSX llä ne suurimmat veivaukset kotona tehdään. Lainaus Ja ennemmin mä Airin ostaisin, kuin tuon iPadin ja siihen näppiksen. No se on kuka mihinkin käyttöön laitteet hankkii. Toimii tosi hyvin järkkärin etä ohjaamiseen, kopteri kuvauksessa hyvä lisä ja on han noita muitakin mihin ei läppäri taivu. Eikä oikein ole tuossa Volvossa tilaa alkaa läppäriä ripustelemaan minnekään jos sitä meinaa vaikka navina käyttää. Hyvä se pojankin reissun aikana esim piirrellä ajankuluksi Padin näytölle, ei tarvii mahdottoman paperi nivaskan ja värikynä arsenaaliin kanssa olla liikkeellä ![]() https://m.youtube.com/watch?v=ZxgJCerVH8w Vaakatasossa klikkaukset on ihan yhtä tyhjän kanssa esim. https://www.moottori.fi sivustolla mutta pystyasennossa toimii... Tämä nyt ollut käytössä toukokuusta lähtien (ja pari päivitystäkin jo tullut mutta ei ainakaan tämä ongelma vielä ole korjautunut) ja joku muukin sivusto temppuilee, mutta vain vaakatasossa. Pääpiirteissään ei ongelmia mutta taas muisti tuon kun kävi motaria selailemassa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|