Tekniikkakeskustelut > Projektit

(uuden) Asunto auton rakentaminen

<< < (3/6) > >>

Rölli:
Juu voisi hyvinnii.. mutt haluaa semmosen "oikeen" asuntoauton vanin alustalla... toss ruskees mikä on mun kuvass on takana työkalu laatikot joiden yläpupolell on 195x175 "tavaran kuljetus taso...." eli se on vähä niinku ilmeisesti aattelit, ja melkeen saman värinen on asunto auto omassa korissa korotettuna, projekti kylläki mutt asunto auto papereill..Täll hetkell toi kuvan valkonen liikkuu ympäri suomen mun tukikohtana ja askartelun kohteena siin samall... ja mitä vanhempi sen parempi... kerran pysyny jo kolkyt vuotta nipuss ni miksei toisekkii kolkyt vuotta..

Rölli:
Täll sivustoll ei vissiin oo muit hullui , jotka kannustaisivat projektin aloitukseen.. ei se mittää ,mää oon tarpeeks hullu ja parin lakitekstin tarkistuksen jälkeen ilmeisemmin alkaa...

hartsakoski:
Koko ikäni oon haaveillut jenkkivehkeistä,mutta uskallus ja rahat on loppuneet kesken :'(.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  5.10.2011     kello on 09:28 ---Koko ikäni oon haaveillut jenkkivehkeistä,mutta uskallus ja rahat on loppuneet kesken :'(.

--- Lainaus päättyy ---
valitettavasti mä olin jo nuorena pikkasen erillainen ja yheksäntoista vuotiaana ostin eka chevyn... siit se alamäki sitt alkoki..

Yrjö:
  Eihän me muut mitenkään sua haluta lannistaa, haluamme  varmistaa vain että tiedät mihin ryhdyt.Kyllähän mies menee helpolla läpi harmaan kiven kun on oikea asenne, ja hiukan työvälineitä. :D :D
  Eikös se 3500 kg ole kortti ja jousi/ rengaskysymys? . Lykkyä projektille kerro sanoin ja kuvin edistymisestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View