Tuo kohta tökkäsi ja ei ole ensimmäinen kerta kun tällaista näkee. Eli kun on saanut Suomelta riittävästi itselleen voi lähteä livohkaan ja jättää ongelmat muille ratkottavaksi??
Eihän se kiellettyä ole mutta mielestäni raukkamaista ja Suomen hyväksi käyttöä, ei todellakaan Suomen edun mukaista. Tietty jos Suomella ei ole väliä kuin juhlapuheissa niin näinhän silloin täytyy toimia.
Ihan tiedoksi, lähdin Suomesta jo 2000-luvulla, ennen kuin edes Suomen lama-aika alkoi.
Lähdöstäni huolimatta maksan edelleen veroni joka kuukausi Suomen valtiolle vaikka olen vertauskuvallisesti aivan samassa asemassa kuin joku EU:n jäsenvaltion turisti. Kysymys kuuluu, mitä saan vastineeksi?
Kuulun toisen valtion sosiaalihuollon piiriin aivan kuten valtion alkuperäiset asukkaat, siis tasavertaisesti. En ymmärrä miksi katkeroitua tai muulla lailla kokea negatiivisuutta?
Sinulla on tasavertainen mahdollisuus toimia aivan samoin.Tervetuloa. Voin todeta pääaiheesta poiketen että täällä pääsee lääkäriin heti, tai ellei kykene itse jostain syystä, perhelääkäri tulee kotiin. Tarvittaessa lähete tulee heti toimenpiteisiin sairaalaan. Samoin täällä toimii julkinen sektori erittäin hyvin. Tietoliikenteestä puhumattakaan koska pääsee yli 4000 palveluun sohvalla / nojatuolilla istuen. No wc:ssä joutuu vielä käymään fyysisesti. Suosittelen.
Anteeksi, mutta onneksi minun tapoihini ei kuulu antaa yleensä "tuomioita," vielä vähemmän jos ei tiedä mikä on todellisuus pohja. Ehdottaisin joskus hieman miettimään ennen kuin impulsiivisuus saa yliotteen. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle kaikkea hyvää.