rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: If lopettaa joustoturvan  (Luettu 6996 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:41
  • Epsoo
If lopettaa joustoturvan
« : 17.11.2015 kello on 21:58 »
"If irtisanoo 28 000 sairauskuluvakuutus ta - syynä huono kannattavuus"

Lisäksi Ifin sivuilla kerrotaan seuraavaa:
Lainaus
Joustoturvan hoitokuluturvat päättyvät vuoden 2016 aikana. Irtisanominen koskee kaikkia Joustoturvan hoitokuluvakuutettu ja. Pahoittelemme turvan päättymistä ja haluamme varmistaa, että asiakkaamme saavat jatkossakin turvaa hoitokulujen varalle. Tarjoamme siksi asiakkaillemme hoitokuluturvan tilalle uutta tuotetta korvaamaan hoitokuluja uudistunein ehdoin.

Eli tuommoisen vakuutuksen aikoinaan saaneena (noin 40 vuotta sitten) ja sitä lähes käyttämättä (vakuutusmäärää käytetty alle 3%) maksaneena, on ilmeisesti pakko viedä vakuutusyhtiö oikeuteen sopimusrikkomuksest a. Mutta onneksi minulla on oikeusturvavakuutus, joka on juurikin tämmöisiin tilanteisiin.

Uskoisin että tulevat häviämään, semmoinen klausuuli kun löytyy piirongin laatikosta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: If lopettaa joustoturvan
« Vastaus #1 : 17.11.2015 kello on 22:04 »
Nallen firma ei häviä tässä maassa ainuttakaan oikeustaistelua, vaikka olisi miten väärässä. Mutta ihan periaatteesta  Thumb :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:37
Vs: If lopettaa joustoturvan
« Vastaus #2 : 17.11.2015 kello on 22:07 »
Sama vika täällä hyvin vähällä käyttö asteella ja on vuosien mittaa hinta noussu aika roimasti  >:D
Niin ja nyt irtisanotaan  :(   nyt voi sano if something shit happens  :-X

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:31
Vs: If lopettaa joustoturvan
« Vastaus #3 : 17.11.2015 kello on 22:27 »
olisiko joukko kanteen paikka? tämä on jo sellainen asia, voiko enää uskoa missään asiassa vakuutusyhtiöön.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.03.2024 kello on 11:52
Vs: If lopettaa joustoturvan
« Vastaus #4 : 17.11.2015 kello on 23:32 »
Vakuutusyhtiöiden perustarkoitus on myydä ihmisille vakuutusturvaa. Periä niistä hinnoittelemansa vakuutusmaksut ja pitää ne  :P.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:41
  • Epsoo
Vs: If lopettaa joustoturvan
« Vastaus #5 : 18.11.2015 kello on 00:12 »
voiko enää uskoa missään asiassa vakuutusyhtiöön.

Ei kun nimenomaan uskon tässä asiassa vakuutusyhtiöön, ja toivon että mahdollinen oikeuskin uskoo.

Vakuutusyhtiö kun on todennut, että vakuutus päättyy vasta kun vakuutettu täyttää 65vuotta ;)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:41
  • Epsoo
Vs: If lopettaa joustoturvan
« Vastaus #6 : 18.11.2015 kello on 00:14 »
Nallen firma ei häviä tässä maassa ainuttakaan oikeustaistelua, vaikka olisi miten väärässä. Mutta ihan periaatteesta  Thumb :)

Onneksi nalle sitten maksaa oikeuskulut, kas kun minulla on oikeusturvavakuutus nallelta joka on tarkoitettu juuri tämmöisiin riitatilanteisiin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.06.2024 kello on 17:20
Vs: If lopettaa joustoturvan
« Vastaus #7 : 18.11.2015 kello on 06:11 »
Onneksi nalle sitten maksaa oikeuskulut, kas kun minulla on oikeusturvavakuutus nallelta joka on tarkoitettu juuri tämmöisiin riitatilanteisiin.

Kato sieltä lopusta viellä se pienen pienellä kirjoitettu osuus "omavastuu xxx€ ja max korvaus xxx€" Kyllä nalle osaa tuon rahan keruun.

  • Vieras
  • Vs: If lopettaa joustoturvan
    « Vastaus #8 : 18.11.2015 kello on 07:55 »
    Ei kun nimenomaan uskon tässä asiassa vakuutusyhtiöön, ja toivon että mahdollinen oikeuskin uskoo.

    Vakuutusyhtiö kun on todennut, että vakuutus päättyy vasta kun vakuutettu täyttää 65vuotta ;)

    Jos vakuutuksen päättyminen ( 65v ) näkyy kirjallisesti ( kirjoitettuna) vakuutussopimuksess a, ei silloin mielestäni ole kuin yksi ratkaisu oikeudenkäynnissä, vakuutuksen voimassa olo jatkuu. Ei syy voi olla taloudellinen peruste koska tekee kokonaisuudessaan hyvää rahallista tulosta. Thumb Thumb

    Aasinsiltana edellisestä, onko vielä sellaisia vakuutuksia voimassa / olemassa joita oli mahdollista siirtää perheen sisällä isältä pojalle / tyttärelle?
    Joskus 90-luvulla eräs vakuutusyhtiö yritti ostaa työkaverilta sellaisen rahalla pois. Ei tietenkään myynyt, koska oli hyvä ja erittäin kattava vakuutus.


    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:41
    • Epsoo
    Vs: If lopettaa joustoturvan
    « Vastaus #9 : 18.11.2015 kello on 08:00 »
    Jos vakuutuksen päättyminen ( 65v ) näkyy kirjallisesti ( kirjoitettuna) vakuutussopimuksess a, ei silloin mielestäni ole kuin yksi ratkaisu oikeudenkäynnissä, vakuutuksen voimassa olo jatkuu. Ei syy voi olla taloudellinen peruste koska tekee kokonaisuudessaan hyvää rahallista tulosta. Thumb Thumb





  • Vieras
  • Vs: If lopettaa joustoturvan
    « Vastaus #10 : 18.11.2015 kello on 08:14 »

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

     Mielestäni lukee aivan selvästi mistä on kyse. Ei muuta kun "tunteet" naulakkoon ja vakuutusyhtiö kantamaan vastuunsa. Thumb Thumb

    Olen hengessä mukana. Alkoi oikein ottaa jälleen "pattiin" puolestasi, oikein "vihantunteiden" kanssa koska olen itse joutunut "tappelemaan" vakuutusyhtiön kanssa ja kauan omista oikeuksistani, ja itsestään selvissä asioissa. Mutta kun käsittelijä hylkää, se tietää aina prosessia ja asianomaiselle kuuluvat korvaukset/ rahat ovat prosessin ajan sijoitettuna vakuutusyhtiön toimesta pörssiin. Kyllä on ottanut hermoon....ja paljon. >:( >:( >:(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:44
    • Eipä turhia höttyillä :)
    Vs: If lopettaa joustoturvan
    « Vastaus #11 : 18.11.2015 kello on 09:45 »
    Kyllähän tuo näin normi kansalaisen silmissä näyttää IF vetäneen itsensä kiikkun tuon tuotteen kanssa. Meilläkin tuollainen on pojalla (nyt 22v), otettiin jo ennen hänen syntymäänsä ja pitää sanoa että tappiota on kyllä IF tuolla sopparillaan tehnyt aika roimasti! Kaikki hoitokulut lääkkeineen mennyt vak.yhtiön maksettavaksi, allergioista tapaturmiin, nolla-omavastuulla Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:29
    Vs: If lopettaa joustoturvan
    « Vastaus #12 : 18.11.2015 kello on 13:59 »
    Onneksi nalle sitten maksaa oikeuskulut, kas kun minulla on oikeusturvavakuutus nallelta joka on tarkoitettu juuri tämmöisiin riitatilanteisiin.

    Meillä on oikeusturvassa max korvaus 10 000€ ja kahdesti olemme sen käyttänyt täyteen. Tuo ei oikeasti riitä pitkälle jos vähgänkin isompi asia kyseessä. Asianajajien palkkiot on nykyään todella isoja ja minulla oli v. 2013 yli 20.000€ lasku josta vakuutuisyhtiö maksoi osan, vastapuoli osan ja itse loput.
    Toki nuo jutut poikkeavat paljon sinun tapauksesta ja juttusi ei ihan mahdottomia resursseja vaadi

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:37
    Vs: If lopettaa joustoturvan
    « Vastaus #13 : 26.11.2015 kello on 18:13 »
    Tänään sieltä tuli iso nivaska lappuja luettavaksi.
    Vakuutuksen hinta tippuu 2/3 osaa ja oma vastuuta tulee 500€
    Korvauksen saanti vaikeutuu ja osasta poistuu kokonaan  ::)
    Ei voi muuta kun jatkaa lappujen ihmettelemistä.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:37
    Vs: If lopettaa joustoturvan
    « Vastaus #14 : 26.11.2015 kello on 19:01 »
    Näyttää siltä että uusi vakuutus mitä tarjoavat ei käy minulle kun en täytä vakuutuksen voimassa olo ehtoja   :o
    Ihan pe.....tä   >:( täytyy soittaa huomenna iffii ja kysyä. Taitaa vaihtua vakuutus yhtiö
    Tuntuu että taas turhasta maksettu.