rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Alkoholin väärinkäyttöä (jäänpoistoa tuulilasilta)  (Luettu 3939 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.05.2024 kello on 21:28
Vs: Alkoholin väärinkäyttöä (jäänpoistoa tuulilasilta)
« Vastaus #15 : 14.11.2015 kello on 21:34 »
Renaultin omistajille Alko myy hyvänmakuista ja -tuoksuista merkkituotetta. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:12
Vs: Alkoholin väärinkäyttöä (jäänpoistoa tuulilasilta)
« Vastaus #16 : 14.11.2015 kello on 22:47 »
Minä olen kerran käyttänyt alkoholia väärin. Tunnustan!   :-[
Jostain kummasta päähänpistosta piti kerran käydä Idässä, entisessä Neukkulassa. Ja oli kylmä. Nevakin oli jäässä, eikä kukaan oikein muistanut moista. Siis paikallisista. Sitten kävi niin, että dösästä hajosi lämppäri!   :o
Istuin Leningradista Vaalimaalle kuskin vieressä moottorin päällä ja levitin vodkaa tuulilasiin, jotta siinä pysyi edes pieni reikä, josta näki ulos....

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:11
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Alkoholin väärinkäyttöä (jäänpoistoa tuulilasilta)
« Vastaus #17 : 14.11.2015 kello on 23:00 »

Minä olen kerran käyttänyt alkoholia väärin. Tunnustan!   :-[
Jostain kummasta päähänpistosta piti kerran käydä Idässä, entisessä Neukkulassa. Ja oli kylmä. Nevakin oli jäässä, eikä kukaan oikein muistanut moista. Siis paikallisista. Sitten kävi niin, että dösästä hajosi lämppäri!   :o
Istuin Leningradista Vaalimaalle kuskin vieressä moottorin päällä ja levitin vodkaa tuulilasiin, jotta siinä pysyi edes pieni reikä, josta näki ulos....
Leningrad,silloin kun se oli olemassa me suomi pojat oltiin rikkaita,nyt on Pietarin myötä osat vaihtuneet. Eipä nykyään sais sukkahousulla,farkuilla tai adidaksen lenkkareilla rahoitettua viikonlopun ryyppyreissua,niin kuin silloin cccp aikoihin.
Jos nyt muistan oikein 100 markalla sai 14 ruplaa,nyt eurolla saa lähes 70 ruplaa.


Sent from my iPad using Tapatalk