Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Höpinää Nettikaravaanista poimittua (m-autot) -ketjusta
Wiki:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 15.11.2015 kello on 09:17 ---Ei saa käsittää väärin, mitenkään en ole noita verhoomo-muunnettuja moittimassa tms. Ihan varmasti jos itselläkin olisi tarve tuollaisele autolle, sellainen olisi pihassa. Muutenkin olen koko ikäni aina ihastellut suurempia autoja, autoja joissa ei todellakaan tartte miettiä mitenpäin sen nyytin sinne konttiin sulloo jotta kaikki mahtuisi mukaan. Sitä vaan elämäntilanteet heittelee silleen ettei moiselle ole vielä tullut järkevää hankintaperustetta ajatellen moista lähes kuorma-auton kokoista järkälettä pk-seudulla käyttiksenä :-X
Haa! Tuotapa en itse muuten hoksannutkaan ja tuolla logiikalla tuolle muutoksellekin tulee sentään joku järki, miksi se on tehty ja mitä sillä on haettu 8)
--- Lainaus päättyy ---
Tuo siteeeraus oli lähinnä tarkoitettu perusteluksi omille näkymyksilleni. En siis viitannut sinun kirjoitukseesi. Olen itse ja aina pitänyt autoista, joissa on tilaa tavaroille. Auton ulkonäkö, teho yms. eivät ole tärkeimpiä kriteerejä. Autohistoriastani löytyy mm. Tipparellu, Berlingo ja aikoinaan melko harvinainen Luupää Datsunin pakettiautoversio (ainoa japanilainen autoni).
Täällä Porissa tuollainen Rellun Master toimii melko hyvin ja pysäköityäkin sen saa kohtuullisesti keskustassakin. Korkeudestahan on hyötyä kun liikenteessä näkee muiden yli sensijaan mihinkään pysäköintitaloihin yms. ei ole asiaa 2,8m korkealla autolla.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Wiki - 15.11.2015 kello on 11:07 ---Autohistoriastani löytyy mm. Tipparellu, Berlingo ja aikoinaan melko harvinainen Luupää Datsunin pakettiautoversio (ainoa japanilainen autoni).
--- Lainaus päättyy ---
Itsellä myös historiasta löytyy I-koppanen Partner ja nyt ollaan kaavailemassa kun tuosta C5:sta aika jättää, jotta Berlingo Feel voisi olla aika handy seuraavaksi tuon tilalle 8)
tsahkali:
Eräs Lady aikoinaan muutti Ranskasta Suomeen ja toi mukanaan pienen 'matkailuauton'. Mersun pohjalle tehty, kaikki varusteet, vaan liian matala. Kun sängyn kärräsi ulos, auto meni rekisteriin pakuna, kun tilaa oli riittävästi.
Sanoi kerran, että opin nopeasti suomalaiseksi, aina katsastuksen jälkeen sänky takas....
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.01.2016 kello on 08:33 ---Eihän sillä touotamiesten kerhoon pääsisi. ;D
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä kun en ole toyota-kerhossa mutta näin äkkiseltään voisin ajatella että audi kerhoon pääset tuolla heittämällä. Thumb ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.01.2016 kello on 09:21 ---En tiedä kun en ole toyota-kerhossa mutta näin äkkiseltään voisin ajatella että audi kerhoon pääset tuolla heittämällä. Thumb ;D
--- Lainaus päättyy ---
Meinnootko että ihan A6/V6- kerhoon. Ei vanhalla -95:lla pääse muualle kun mökille. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta