Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Höpinää Nettikaravaanista poimittua (m-autot) -ketjusta
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.10.2015 kello on 15:00 ---Mulle mökkiosuus ei ole vaihtoehto, koska en siitä luovu. Sen käyttöä tehostamaan matkailuauto on ideaali (kuten Wiki kuvailit); modernit mukavuudet vanhalle, ei-talviasuttavalle mökille, jonka pihassa ei sovi ainakaan yli 7 metrisellä edes kääntymään.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö tolla mun yhdistelmällä sovi sinne 15m,maisatamaan korrukptio juomia ;) :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.10.2015 kello on 15:04 --- Eikö tolla mun yhdistelmällä sovi sinne 15m,maisatamaan korrukptio juomia ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei ole korruptiojuomia, mutta tarjoan itsemaksamiani ainakin diplomaattistason henkilöille, mikäli tilaisuus koittaa.
Vaunun kanssa sopi nippanappa (vajaa 12 m), mutta Polar voi olla liian iso.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.10.2015 kello on 18:41 ---Mulla ei ole korruptiojuomia, mutta tarjoan itsemaksamiani ainakin diplomaattistason henkilöille, mikäli tilaisuus koittaa.
Vaunun kanssa sopi nippanappa (vajaa 12 m), mutta Polar voi olla liian iso.
--- Lainaus päättyy ---
Toihan on liian pieni ;)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.10.2015 kello on 18:44 --- Toihan on liian pieni ;)
--- Lainaus päättyy ---
12 metrin yhdistelmään sopi 180 hevosvoimainen vetoauto ja kokonaispainoltaan 1500 kilon vaunu, kori 5 metriä. Oli varsin sopiva nelihenkiselle perheelle, joka matkusti sillä ainakin 40.000 km.
On se melkoinen tuollainen 15 metrinen yhdistelmä, jos vetoauto on suunnilleen 5 metriä pitkä. 8)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.10.2015 kello on 18:52 --- Nuita reppukattoisia touotamiesten autoja taitaa löytyä valtamunnasta viitisen sataa myynnissä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Miksei ne voisi olla kitroenmiesten autoja ? ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta