Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Hiirenmälli.

<< < (2/5) > >>

Ossi66:
Siihen aikaan kun vieressä oli vielä tyhjiä roskaa kasvavia tontteja, hiiret pyrki aina käyttöullakolle pakkasten alkaessa. Paras syötti oli minusta suklaa - ei kuivu joten pyytää alkuinvaasion jälkeiset satunnaiset tulijat vielä viikkojenkin päästä.

aaoulusta:
Laita maatiaisKissa

seppoko:
Hyvä syötti on ollut koirien kuivamuona.  Sitähän sulla taitaa olla?

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.10.2015     kello on 14:17 ---Muistatko minkämerkkinen. Itse olen paria käyttänyt ja toinen ei toiminut lainkaan ja toinen taas kyllä karkotti, mutta toimi taajuudella joka kuului myös ihmisillä ja erityisesti se ätrsytti lemmikkieläimiä

--- Lainaus päättyy ---
Mullakin on m-auto aina roikan päässä sähkökarkoittimen takia. Ei ole sen jälkeen hiirulaisia (kust*/p*skaa) näkynyt.. Ei haittaa vaikka vikisis kun asuessa/ajossa ei käytetä..
Ostin tällaisen KodinTerrasta..

Näkyy saavan Mätiksestä nykyään..
http://www.motonet.fi/fi/tuote/383388/Hiirikarkotin-Silvatronic-2kpl-pistorasiaan

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 28.10.2015     kello on 14:30 ---Laita maatiaisKissa

--- Lainaus päättyy ---

:D  Hyvä idea mutta siinä vois kääntyä osat toisin päin kun Whippetit luulis sitä kissaa niiden syötiks!!!

Mitään myrkkyjä en voi käyttääkun noita koiria mulla on ja mökki on niin korkealla tolppien varassa että kulkevat siellä lattian allakin välillä,mutta taidankin kokeilla tuota pehmeää koirannappulaa jota  Seppo ehdotti.

Mitä ne muviset kestosyötit ovat?   Ja jännä juttu kun mulla oli aikoinaan Soliferin 55t,niin siihen tunki hiiriä kun taasen lmc>:ssä niitä ei oo ikinä näkynyt?

t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View