Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Hiirenmälli.
SilSam:
Mulla on jo pari-kolme viikkoa rellestäny hiiri ullakolla ja just makkarin yläpuolella. Hiirbaareja oon kantanu sinne repullisen ja eilen vielä kaksi perinteistä loukkua juustolla.
Meno ei vaan hiljene ei ja juustokin oli jo kuivunut.
Tänään eli ihan just heti sitten luin hiiribaarin käyttöohjeet......j a nyt olen menossa repäisemään baarin sisällä olevan muovipussin kulmat auki.... Thumb
Roksis:
Suklaata mullakin on nakissa. Ennen pakkasia on aitassa vesiämpäri mihin viritän keinahtavan kävelysillan ja syötti päähän. Monta raatoa sopii ennen kun hyppäävät toisten päältä pois. En ole niin täyteen koskaan päästäny.
Hauho:
Muistutan niitä joilla alkoi esim. kuukausi sitten lintujen syöttö.
Syöttö tuo mukanaan myös jyrsijät lähelle jos pihalla ja ulkorakennuksissa ei muuta syötävää ole.
Olen aloittanut lintujen ruokinnan vasta ensimmäisten kunnon pakkasten jälkeen jolloin hiiret ja myyrät ovat jo hakeutuneet muualle (naapuriin?).
Näin on ollut viisi syksyä ja ei yhtään hiirtä/myyrää vaikka aiemmin piti metsästää kymmenenkin ennenkuin tilanne rauhoittui.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.10.2015 kello on 14:17 ---Muistatko minkämerkkinen. Itse olen paria käyttänyt ja toinen ei toiminut lainkaan ja toinen taas kyllä karkotti, mutta toimi taajuudella joka kuului myös ihmisillä ja erityisesti se ätrsytti lemmikkieläimiä
--- Lainaus päättyy ---
Tämä ja lasten koirat ei ainakaan ollut moksiskaan .
Neljä,viisi talveakin se siellä yksikseen pelasi kunnes särkyi ja piti ostaa uusi.
Nyt kotona On Kille merkkinen maatiaiskolli joka hoitaa homman .
Madottaa vain pitää poikaa säännöllisesti mutta säästyy se Lanzissa sitten ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 28.10.2015 kello on 18:50 ---Muistutan niitä joilla alkoi esim. kuukausi sitten lintujen syöttö.
Syöttö tuo mukanaan myös jyrsijät lähelle jos pihalla ja ulkorakennuksissa ei muuta syötävää ole.
Olen aloittanut lintujen ruokinnan vasta ensimmäisten kunnon pakkasten jälkeen jolloin hiiret ja myyrät ovat jo hakeutuneet muualle (naapuriin?).
Näin on ollut viisi syksyä ja ei yhtään hiirtä/myyrää vaikka aiemmin piti metsästää kymmenenkin ennenkuin tilanne rauhoittui.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on lintujen ja oravien syöttö ympäri vuoden...
Viime talvi meni onnistuneesti käyttämällä sellaista maahan työnnettävää myyränkarkoitinta, joka värisee ja pärisee. Autoon ei tullut talven aikan yhtään vierasta.
Aikaisemmat korkeataajuussummer it eivät toimineet, eikä valkosipuli. Tällä päristimellä koitetaan jatkaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta