Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Hiirenmälli.
migel:
Satana oli hiiren raggarikäynyt Tuvassa. Mitä syöttiä te olettekäyttäneet mälleissä ja mielellään sellaisia jotka kestäisivät vaikka viikon möksässä!?
Niin pirun ärsyttävää ja vielä kun olin ostanut uudet petivaatteet,- nirri vaan veke mut joku kestosyötti olis kätevä kun en aina välttämättä joka päivä käy lataamassa tuoretta juustopalaa.... t migel
Alan:
Rakenna puolustuslinja ulos. Mulla on terassin alla litran muovisista jäätelöpurkeista tehdyt hiiribaarit, joita lataan syksyllä säännöllisesti. Syövät pihalla eivätkä tule sisälle. Toimii hyvin.
Keväällä homeiset, hiirenpaskaiset rasiat roskiin ja syksyllä uudet tilalle.
winemaker:
Näitä uusia muovisia pyydyksiä, joissa on se keinosyötti, tarpeeksi monta sisään, että kaikille halukkaille riittää tavaraa. Ei ruumiit viikossa haisemaan rupea.
Oulaa:
Minulla oli mökillä sähköinen jylsiänkälkoitin ja siihen loppui vierailijat.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 28.10.2015 kello on 13:54 ---Minulla oli mökillä sähköinen jylsiänkälkoitin ja siihen loppui vierailijat.
--- Lainaus päättyy ---
Muistatko minkämerkkinen. Itse olen paria käyttänyt ja toinen ei toiminut lainkaan ja toinen taas kyllä karkotti, mutta toimi taajuudella joka kuului myös ihmisillä ja erityisesti se ätrsytti lemmikkieläimiä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta