^
Näinpä justiinsa
Ei olisi enään pahan painoinen nokalla.
Näinpä justiinsa
|
^
Näinpä justiinsa Mutta kertokaas kysyjälle, toimiiko kotipakastin moitteetta 1000W agrilla?
Asiasta toiseen,niin paljon lidl uuni imasee sähköä?
Mutta kertokaas kysyjälle, toimiiko kotipakastin moitteetta 1000W agrilla?Luulis toimivan, kun toimii 240W paneelipatterillaki n 800 W siniaaltoinvertteri llä. Startissa paineissa oleva kompura saataa notkauttaa käyntiääntä. Luulis toimivan, kun toimii 240W paneelipatterillaki n 800 W siniaaltoinvertteri llä. Startissa paineissa oleva kompura saataa notkauttaa käyntiääntä.Juu, kyllä minäkin uskon sen toimivan. Nimenomaan nojaten ktako:n intikan antotehoon En voi omaa verrata koska se on 1000/2000W.
Asiasta toiseen,niin paljon lidl uuni imasee sähköä? Muistaakseni 1350W. En ole käyttänyt sitä akkuvirralla, kun silloin käytämmä kaasu-uunia. Luulis toimivan, kun toimii 240W paneelipatterillaki n 800 W siniaaltoinvertteri llä. Startissa paineissa oleva kompura saataa notkauttaa käyntiääntä. Sellaisessa uskossa olen ollut, että mikään kompura ei oikein tykkää hyvää jännitteen notkahduksista, mutta ehkä vanhaa tietoa. Mutta kertokaas kysyjälle, toimiiko kotipakastin moitteetta 1000W agrilla? Johan minä kerroin, että toimii...
Asiasta toiseen,niin paljon lidl uuni imasee sähköä? Muistelen, että olet tätä ennenkin kysynyt. Se vanhempi kiertoilmauuni, muistaakseni, 1360W. Paljonkohan kiertoilman puuttuminen vähentää tuota? Johan minä kerroin, että toimii...Tämän syksyn myrskyssä vuorokausi meni https://www.verkkokauppa.com/fi/product/46612/dbsnt/Autobil-FP950C-aggregaatti-generaattori-bensiini tuollaisella . Jääkaappi ,pakastin ja televiisiso toimivat moittettomasti. Mutta kertokaas kysyjälle, toimiiko kotipakastin moitteetta 1000W agrilla? Tuollaisen täyskorkean nykyaikaisen jää-/pakastinkaapin ottoteho on vain 160-200W, ts. toimii helposti 700W agrella. Tämän syksyn myrskyssä vuorokausi meni https://www.verkkokauppa.com/fi/product/46612/dbsnt/Autobil-FP950C-aggregaatti-generaattori-bensiini tuollaisella .Joo tarttis joku varavoimala hommata... Silloin Tapanin myrskyssä oli mulla katkos vain onneksi 20 minuuttia, mutta ei sitä koskaan tiedä. Agregaatit oli sen myrskyn seurauksena silloin loppuunmyytyjä lähes joka kaupassa. Pitäisi varautua siis hiukka ennakkoon. Tuollaisien täyskorkean nykyaikaisen jää-/pakastinkaapin ottoteho on vain 160-200W, ts. toimii helposti 700W agrella.Mun iso jääkaappi ottaa tasaisesti käydessään 90W ja käynnistyessään satoja Watteja ainakin sekunnin että justiin agren käynnissä huomaa. Hyvin on toiminut muutaman tankillisen tuo pikku agre . Eka käynnistys vähän vedättää narusta kun käytän aina kaasarin tyhjäksi ja vielä tiputan kohokammionkin tyhjäksi kun käyttö loppuu kun ei tiedä kuin pitkä tauko aina tulee. Nyt talvella ko muistan laitan litran bensaa tankkiin ja lohkolämppärin kuormaksi,kerran tai kaksi . Mutta kertokaas kysyjälle, toimiiko kotipakastin moitteetta 1000W agrilla? Piti oikein käydä kokeilemassa; - muutaman kymmenen tuntia käytetty Honda EU10i käyntiin, kuormaksi kymmenkunta vuotta vanha täyskorkea kylmiö ,,, miten kävikään ,,, Hondalla lähes huomaamaton, todella lyhytaikainen käyntiäänen muutos ja kaappi toimi moitteetta ,,, Joten, soiva peli! edit; http://www.aggregaatit.com/aggregaatit/aggregaatti-honda-eu10i/ edit_2; ja sit vielä, käytössä pienkonebensa edit_3; pakastinta en uskaltanut testailla, vaimolla pakastukset just menoillaan ,,, |