Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaatin tarpeellisuus puskaparkissa

<< < (46/50) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 23.10.2016     kello on 20:08 ---Riullako sä käyt puskissa vai?  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Kun on puskissa ei saa olla niin puskissa että faciliteetit ei olisi riittävän lähellä.  :laugh:  Thumb
Mitä mä jossain ihan mettässä tekisin. Ja jos tekisin niin siinä vaiheessa kyllä jo riukukin kelpaa...

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.10.2016     kello on 20:07 ---Oletko sinä se joka levität inhottavaa hajua ympärillesi? Vai etkö luota leirintäalueen sähköntuottoon?

--- Lainaus päättyy ---
Ensinnäkin, mies saa haista muttei tuoksua.
Toiseksi, jos oikein tarkkaan lukee niin kirjoitin "sisäsuihku on tarpeeton koska en käytä sitä" . -Ulkosuihku on asia erikseen.
Kolmanneksi, en käytä leirintäalueita mutta silti ne eivät ole mielestäni tarpeettomia.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 23.10.2016     kello on 20:16 ---Minä ymppäsin halvan katalysaattorin webaston perään, jos joskus on pakko neitiympäristöön leiriytyä. Ei tartu hajut naapuriin, toistaiseksi pysynyt omissa oloissa. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tässä tarkoitin huonon hygienian hajua kun suihku on käyttämätön. Kaupoissa joskus haisuleihin törmää. Kassajonoa vaihdan sen pituudesta riippumatta. Neitiympäristö  on outo käsite, kerro enemmän siitä.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.10.2016     kello on 20:29 ---Tässä tarkoitin huonon hygienian hajua kun suihku on käyttämätön. Kaupoissa joskus haisuleihin törmää. Kassajonoa vaihdan sen pituudesta riippumatta. Neitiympäristö  on outo käsite, kerro enemmän siitä.

--- Lainaus päättyy ---

Olisko Neitiympäristö sellainen missä ei voi "tuoksua" kukaan muu millekään muulle kuin itse Neiti eli ei voi hyväksyä esim. 4-t agrin pakokaasun hajua ...

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 23.10.2016     kello on 20:44 ---Olisko Neitiympäristö sellainen missä ei voi "tuoksua" kukaan muu millekään muulle kuin itse Neiti eli ei voi hyväksyä esim. 4-t agrin pakokaasun hajua ...

--- Lainaus päättyy ---
Taajamassa pakokaasun hajun hyväksyn, kun kuuluu kulkemiseen. Luonnossa max 5 minuuttia kun moottorivoimalla tullaan tai lähdetään. 4-t agri ei luontoon kuulu. Jos tehoa vaativia sähkölaitteita pitää käyttää, on pysyttävä roikankantaman ääressä.
Olen siis Neiti  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View