Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaatin tarpeellisuus puskaparkissa

<< < (45/50) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 23.10.2016     kello on 18:56 ---Mutta sisäsuihku on matkailuautossa täysin tarpeeton koska minä en sitä käytä koskaan.  :P

--- Lainaus päättyy ---

Kuten myös WC ja vesijärjestelmä. Mä en ole vesi-säiliötä täyttänyt varmaan 4.n vuoteen ja hyvin pärjätty. WC tila on vähän tyhjän panttina ja senkin olisi voinut käyttää hyödyllisemmin mutta se nyt siinä on.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 23.10.2016     kello on 18:56 ---Jaa kyllä mää ainakin ostan agren heti kun sopiva sattuu kohdalle. Ja oikein salkkumallisen, ehkä jopa kaksi niin on sitten varakonekkin.
Mutta sisäsuihku on matkailuautossa täysin tarpeeton koska minä en sitä käytä koskaan.  :P

--- Lainaus päättyy ---
Oletko sinä se joka levität inhottavaa hajua ympärillesi? Vai etkö luota leirintäalueen sähköntuottoon?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 23.10.2016     kello on 20:03 ---Kuten myös WC ja vesijärjestelmä. Mä en ole vesi-säiliötä täyttänyt varmaan 4.n vuoteen ja hyvin pärjätty. WC tila on vähän tyhjän panttina ja senkin olisi voinut käyttää hyödyllisemmin mutta se nyt siinä on.

--- Lainaus päättyy ---
Riullako sä käyt puskissa vai?  :laugh:

88k5:
Johan lähtee taas..
--- Off-Topic: ---yli 30 vuotta oon saanu ajaa autoa enkä koskaan ole turvavyöhön turvautunut, saati airbagiin - siis ihan turhia painamassa..  :laugh:

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.10.2016     kello on 20:07 ---Oletko sinä se joka levität inhottavaa hajua ympärillesi? Vai etkö luota leirintäalueen sähköntuottoon?

--- Lainaus päättyy ---

Minä ymppäsin halvan katalysaattorin webaston perään, jos joskus on pakko neitiympäristöön leiriytyä. Ei tartu hajut naapuriin, toistaiseksi pysynyt omissa oloissa. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View