Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaatin tarpeellisuus puskaparkissa

<< < (34/50) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 19.10.2016     kello on 22:39 --- selvää suomea, kun jättää kaksi viimeistä lausetta pois.

--- Lainaus päättyy ---

No mitäs ne ekat lauseet sitten tarkoittaa?
Meikäläisen koulutus ei riittänyt ymmärtämään...

am1958:
mitenkä selkosuomella, ei tuota voi paremmin selvittää, kyllä minä näistä sähköhommista ymmärrän, on tosi, niin tietenki jos ei oo kulutusta niin amp ei näytä mitään, en nyt ...tana ääliö ole

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 19.10.2016     kello on 21:53 ---Jep. Laitan mittarin ampalueelle (ei ole mittarin valikossa tällaista). Akunkenkään toinen (kärsä?) oletan että mittajohto, ja toinen napaan. Siis kumpaan? Toinen + akunkenkään  ja toinen - napaan? Jos on onnistuneesti valittu A-alue, heippa mittarille tai sulakkeelle siitä. Entä jos laitetaan +napaan ja kenkään. Ei näytä mitään. Mitä pitäisi tehdä?

--- Lainaus päättyy ---

A lienee oikea alue, noin ainakin koulussa opin ja omassa mittarissakin on edelleen. Aika kauas on taas menty aiheesta eli agren (aggregaatti vissiin oikea nimitys) tarpeellisuudesta. On se, mukava päteä taas...

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 19.10.2016     kello on 22:54 ---mitenkä selkosuomella, ei tuota voi paremmin selvittää, kyllä minä näistä sähköhommista ymmärrän, on tosi, niin tietenki jos ei oo kulutusta niin amp ei näytä mitään, en nyt ...tana ääliö ole

--- Lainaus päättyy ---
lisäsin sen siihen ettei ihmisillä mene voltit ja ampeerit sekaisin :D

am1958:
 joillakin menee, ei mene kaikiilla jos sitä tarkoitit, oon jonkulainen sähkäri olen korjannut kaikenlaista sälää ihan mitä vain
mutta kun jotkut sekoilee volttien  ja ampeereitten kans, onhan siinä eroa vaikka kuinka hmmm  jännite ja virta
nyt oon olvista kännis

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View