Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
VW ja päästöt
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 24.10.2015 kello on 12:34 ---Tuli vaan mieleen, että onko missään ollut esillä aihetta jossa kilpailevat autonvalmistajat olisivat edes pikkuisen syyllistäneet Volkkaria filunkipelistä ? Kovin hiljaa ovat olleet, ja ainakin minä vedän tästä omat johtopäätökseni.
--- Lainaus päättyy ---
8) 8) 8)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 24.10.2015 kello on 12:34 ---Tuli vaan mieleen, että onko missään ollut esillä aihetta jossa kilpailevat autonvalmistajat olisivat edes pikkuisen syyllistäneet Volkkaria filunkipelistä ? Kovin hiljaa ovat olleet, ja ainakin minä vedän tästä omat johtopäätökseni.
--- Lainaus päättyy ---
Se on liike-elämässä pahin virhe, että alkavat arvostella kilpailijaansa. Tiedetään, että se vain karkoittaa omatkin asiakkaat.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 24.10.2015 kello on 12:29 ---Nuo luetellut ovat parempiosaisten touhuja; kauniit naiset, ulkomaanreissailu ja wanhat autot. Tavalliset ihmiset keskustelevat elämänsä arjen merkityksellisistä laitteista kuten autot. 8)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Se on meikäläinen sitten parempiosainen, tuon määritelmän mukaan. :laugh:
Arkiasioistahan pitääkin jutella, mutta käyttöautoja koskevaa intohimoa en ymmärrä. Se oli mun pointti.
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.10.2015 kello on 13:26 ---Se on liike-elämässä pahin virhe, että alkavat arvostella kilpailijaansa. Tiedetään, että se vain karkoittaa omatkin asiakkaat.
--- Lainaus päättyy ---
Voihan sen tietenkin noinkin ajatella. Mietin vaan, että parempi olla hiljaa kun ei itse olla vielä kiinni jääty.
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.10.2015 kello on 13:26 ---Se on liike-elämässä pahin virhe, että alkavat arvostella kilpailijaansa. Tiedetään, että se vain karkoittaa omatkin asiakkaat.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä arvostelusta, mutta tässähän ainakin muutama vuosi sitten oli ihan hauskoja mainoksia eri automerkeillä jossa vähän tölvivät toisia. Tosin minulla on semmoinen mielikuva, että Suomessa tämä olisi ainakin suositeltu, että kilpailijaa ei saisi mainita nimeltä.
Toki jos jollain automerkillä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin voisihan heidän edustaja esim jossainhaastattelus sa tuomita tällaisen toiminnan yleisellä tasolla. Tosin silloin pitäisi olla aika varmalla pohjalla, että omassa konsernissa ei moista ole tapahtunut. Ehkäpä tässä on tehty ihan riskianalyysiä ja todettu että mahdolliset hyödyt eivät ole tarpeeksi isot, että kannattaisi ottaa riskiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta