Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
VW ja päästöt
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.10.2015 kello on 10:17 --- Mutta että arkinen kulkuväline herättää tällaisia intohimoja vailla mitään käytännön merkitystä elämään, niin voe hyvänen aeka. :o
--- Lainaus päättyy ---
Etkö ole tuota aiemmin huomannut...? 8)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.10.2015 kello on 10:56 ---Etkö ole tuota aiemmin huomannut...? 8)
--- Lainaus päättyy ---
Olenko niin väittänyt, etten olisi? Välillä olin kyllä pitkällä lomalla tästä ketjusta ja nyt riitti parin viimeisen sivun lukeminen. :o
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.10.2015 kello on 10:17 ---...
Sen minä ymmärrän, että monet rakastaa kauniita naisia tai jotain muuta mielekästä asiaa, kuten minä reissaamista. Vanhat autot ja niiden entisöinti on kanssa hieno harrastus. Mutta että arkinen kulkuväline herättää tällaisia intohimoja vailla mitään käytännön merkitystä elämään, niin voe hyvänen aeka. :o
--- Lainaus päättyy ---
Nuo luetellut ovat parempiosaisten touhuja; kauniit naiset, ulkomaanreissailu ja wanhat autot. Tavalliset ihmiset keskustelevat elämänsä arjen merkityksellisistä laitteista kuten autot. 8)
JJJ:
Tuli vaan mieleen, että onko missään ollut esillä aihetta jossa kilpailevat autonvalmistajat olisivat edes pikkuisen syyllistäneet Volkkaria filunkipelistä ? Kovin hiljaa ovat olleet, ja ainakin minä vedän tästä omat johtopäätökseni.
K.E.V:
Ne on vaan niitten käyttäjät, jotenkin tuntuu että olisi parempi olla hissukseen, ettei osu omaan nilkkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta