Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

VW ja päästöt

<< < (75/95) > >>

Arska:
No oon oikeesti luetattunut heillä tätä ketjua,kyllä oon monta nauruu kuullu ja kommenttia onko nää oikeesti ihmisii vaiko jotain troillei

Sent from my iPad using Tapatalk

K.E.V:
Älä muuta viserrä  ;D

pamaus:
Joo. En lue itseäni millään tavalla Toyota faniksi vaikka Toyotan omistan.

Itse en aja toyotalla oikeataan yhtään.

Mutta kolme syytä miksi Toyotan omistan.

1. Huollon helppous paikkakunnalla
2. Jälleenmyyntiarvo
3. Merkin luotettavuus. (Minulle vielä avoin kortti )

Toyotan ajo-ominaisuudet jne on minulle yksi lysti kun en autolla aja enkä edes ole kyydissä.

Minä vain omistan auton ja yritän päästä sen kanssa mahdollisimman vähällä vaivalla.

Arska:
No mun honda täyttää nuo ehdot komeesti, no tänäänhän kävin  katselemassa uutta hondaa ,niin myyjä totesi ettei sillä ole väliä missa huollot on tehty ,vaan kunhan on oikeesti tehty.

Sent from my iPad using Tapatalk

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 23.10.2015     kello on 22:35 ---Joo. En lue itseäni millään tavalla Toyota faniksi vaikka Toyotan omistan.

Itse en aja toyotalla oikeataan yhtään.

Mutta kolme syytä miksi Toyotan omistan.

1. Huollon helppous paikkakunnalla
2. Jälleenmyyntiarvo
3. Merkin luotettavuus. (Minulle vielä avoin kortti )

Toyotan ajo-ominaisuudet jne on minulle yksi lysti kun en autolla aja enkä edes ole kyydissä.

Minä vain omistan auton ja yritän päästä sen kanssa mahdollisimman vähällä vaivalla.

--- Lainaus päättyy ---

No nyt on niin tarkkaan minun ajatukset kirjailtu, että riittäisi pelkkä  Thumb .

Sillä lisäyksellä, että emäntä tykkää ja kokonaiskustannukse t ovat mahdollisimman alhaiset.

--------------

Sen minä ymmärrän, että monet rakastaa kauniita naisia tai jotain muuta mielekästä asiaa, kuten minä reissaamista. Vanhat autot ja niiden entisöinti on kanssa hieno harrastus. Mutta että arkinen kulkuväline herättää tällaisia intohimoja vailla mitään käytännön merkitystä elämään, niin voe hyvänen aeka.  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View