Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
VW ja päästöt
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 29.09.2015 kello on 09:38 ---No sitä saa mitä tilaa:
- ensin laukesi DSG:t
- seuraavaksi levisi TSI:t
- nyt jäädään nalkkiin päästövilpistä
--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata harrastaa merkkiuskollisuutta vaan pitää silmät auki.
Vaan hups kun ei osunut yhtään noista omalle kohalle... ;D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.09.2015 kello on 09:55 ---Vaan hups kun ei osunut yhtään noista omalle kohalle... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Hyvää tuuria ja/tai sopivan ikäinen auto. Tunnen minäkin autoilijan jolla on Volkkari TSI 1.2 eikä ole ollut ongelmaa, mittarissa tosin nyt hänen 2011 vuotisessa Jetassaan vasta 30000 km, mutta toivotaan että pelaa vastaisuudessakin.
Alan:
Tuuria on kaikilla, joilla ei ole vikoja. Sitten on myös tietoa. Oli mulla vuoden verran uudenkarhea Golfkin. Siihenkään ei osunut yksikään noista ongelmista.
2.0 TDI:n öljypumppuongelman osalta oli tuuria, sattui koneversio, jossa sitä ongelmaa ei ole.
Mutta jatka vaan suunnattoman intosi kohdentamista aiheeseen, ite olen oikeastaan väärässä ketjussa, kun mielenkiinto ei aihepiiriin juurikaan kohdistu. Käyn vaan välillä hihittelemässä, kun oikein yltyy. :laugh:
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.09.2015 kello on 09:36 ---http://www.tekniikkatalous.fi/arkisto/2010-08-11/Toyotan-kaasupoljinongelmat-olivatkin-kuljettajaongelmia-3296450.html
Nuo oli juuri silloin tapetilla kun Toyoa suunnittelin ja kovin on salamyhkäistä että mikä tässä sitten on kun oikein itse jenkit kääntyivät kannassaan ja päätyivät tähän tulokseen:
Yhdysvaltain turvallisuusviranom aiset ovat päätyneet samoihin tuloksiin kuin Toyotan omat tutkimukset kaasupoljinongelmis ta, valtaosa onnettomuuksista liittyi kuljettajan toimintaan eikä väitettyyn poljinvikaan, kertoo The Wall Street Journal.
Miksi Yhdysvaltain turvallisuusviranom aiset eivät ongelmaa sitten pitäneetkään Toyotan syynä ?
Mutta tärkeintähän on että totuus tulee julki, kunhan vain tietäisi mikä se totuus on ?
Joka tapauksessa tuon myötä Toyotassa on nykyään kuljettajan puoleisessa kumimatossa pyöräytettävät nasturat jolla lukitaan matto ettei se pääse (jos on ikinä päässytkään) liikkumaan polkimien alle.
--- Lainaus päättyy ---
Tulkinta on mainio kun näkee kuka kirjoittaa, mut sitä en ymmärrä miksi sama henkilö ihmettelee kun kukaan ei ota kauhean vakavissaan volkkari skandaalia.
Mulla yks kaveri mollaa kans volsua 24/7 hän aikoinaan joutui odottamaan automyyjää vartin volsukaupassa. Ei oo kuulemma kussutkaan sinnepäin senjälkeen. Nyttenkin kun iltap****ska kirjoitti volsuskandaalista niin viimeksimainittu syöksyi virmalle ja alkoi kiljumaan ootteko nähneet/kuulleet/lukeneet täyttä kurkkua vaikka mulla oli poka käsittelyssä
Alan:
Niinpä, tuossa se kuultiin. Autoilu ei ole tunnepuolen asia. :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta