Matkaajissa on ollut vedettävä kahva puskurin alla, ei käännettävä hana. Näin siis muutamassa jota minä olen käyttänyt.
Sivuja: [1] Siirry alas
Matkaajissa on ollut vedettävä kahva puskurin alla, ei käännettävä hana. Näin siis muutamassa jota minä olen käyttänyt.
jep. Niin tuossakin, on vaan hengetön se kahva...kuskinpuole lle laitettu hana joka toimii
jep. Niin tuossakin, on vaan hengetön se kahva...kuskinpuole lle laitettu hana joka toimii Jos ei aukea vetämällä niin sitten käytät väkivaltaa ja VEDÄT siitä kahvasta,on yksinkertainen kapistus ja osa vaihdettavissa siis varaosana myyvät. Kovamuovia on ja jos et uskalla mennä katsomaan sinne auton alle mikä on homman nimi niin..sitten huoltoon. Itsellä ollut matkaaja aikoinaan ja tuon mötikän olen uusinut kun oli edellisellä omistajalla jäätynyt ja mennyt rikki. Sitä lämmönkierrätystä harmaavesisäiliön kautta ei kannata käyttää kun pakkasella. Tähän aikaan vuodesta tarvitsee vielä lämmitystä öisin ja jos samalla lämmittää harmaaveden se alkaa helposti elämään omaa elämäänsä. Tehokas tuo lämmitys on ja avaa nopeasti tukoksia.
Onnea auton johdosta. Matkaajassa pärjää hyvin vuodet ympäri jos on kunnossa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|