Että sinä jaksat.
Huomioisit Kaarina minne ja missä kirjoitat. Tämä on foorumi ja kirjoitukset kirjoitetaan usein nopeasti muun tekemisen ohella. Toki nämä kirjoitukset jää kaikkien luettaviksi, mutta ei voi olettaa että ne oikoluetaan ja analysoidaan ennen julkaisemista. Tietysti tällainen nopeatempoinen kirjoittaminen luo mahdollisuuden kirjoitetun väärinymmärtämisell
e.
Osaat itse kirjoittaa ja tuoda julkki sen minkä haluat sanoa selkeästi, monella meistä muista tuota taitoa ei ole. Itse esim. olen oppinut kirjoittamaan uudestaan sen jälkeen kun kaikki kognitiiviset taitoni sai kunnon tällin ja menetin suuren osan.
Lause johon olet reagoinut oli toki tulkittavissa monella tavalla mutta, pitääkö oletusarvoisesti valita se itseään loukkaava tulkinta? Kyllä keskustelu loppuu hyvinkin pian jos kirjoituksia aletaan analysoimaan ja etsimään niistä tulkintoja ja moni luultavasti lopettaisi kirjoittamisen jos onneton sanavalinta kiireessä kirjoitettuun kommenttiin johtaisi pitkiin keskusteluihin.
"Mun mielestä täysraittiiden elämä on tylsempää, jää moni nautinto kokematta." Olen mukannut tuota päässäni useaan otteeseen ja olisitko hyväksynyt tuon mukisematta jos se olisi kuulunut:
"Mun mielestä täysraitis elämä on tylsempää, jää moni nautinto kokematta. "
Mun mielestä nuo puhekielessä ja tämäntyyppisessä keskustelusa tarkoittavat samaa, toisessa ympäristössä niitä voi sitten tulkita toisin.